• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • MonikaS

Snart så.... ja så kanske det är

• sweetstreet

Godmorgon tjejer!!
    Så har man vaknat på andra sidan Atlanten då.

Man var lite trött efter gårdagens match med Nenne, men vi lyckades iallafall ta förra tråden till över 4000! :)
    FruLLan namnet på nya tråden var bra för då hittar alla gamla och även nya hit!! :)

Välkommen MonicaS och Maljor! Grattis också MonicaS till bullen i magen!

Själv fick vi till det lite igårkväll jag och maken, men jag tror att min ÄL passerade för flera dagar sedan så vi får väl se. Har nu testat varannandagsprincipen och vi får nu se hur det går. Men jag har ingen aning om när jag egentligen hade ÄL så jag vet inte alls ifall vi 6-ade på rätt dag...

jaja, tar det ionte denna gång så blir det nog stickor nästa månad.

• sweetstreet

Cicci,

Jag tror nästan det var bra att du tog det "lugnt" igår. man ska inte heller jobba ihjäl sitt 6-liv vilket kanske är risken när man jagar befruktning...!

Ni har ju ändå varit aktiva vid rätt tidpunkt denna månad så det kan nog varfa bra att "ligga lågt" nu. Kanske har det tagit!!! Och om inte så har ni tid på er att jobba upp lusten igen till nästa ÄL! :)

• nu är jag fruL

hejsan sweet
    jag har ju glömt att säga det.
    SKÄMS på sig gamla tant Llan

Men oooooooooooootroligt bra jobbat igår sweet och nenne puss på er

nenne vrkar vara helt slut efter matchen och håller sig borta idag...

puss alla

jag har såååååååååå ont i huvudet...

Ha ha ha
    vill ni ha tips på hur man får symptom

Köp en ny BH som är lite liten, då känns det som om brösten ömmade och var stora hela tiden..
    Smart va

fast det är ju bara synd att man inte blir mer gravid av det

• sweetstreet

Tack FruL!!

Ja vi jobbade på igår med tråden. men nu är det ny tråd och nya friska tag!!
    5000 låter inte alls otroligt tycker jag! Vi är ju redan uppe i 7 sidor!!!!!!! :)

Klart Nenne fortfarande är slut.
    Hon skulle ju hem till sin man i badet och leka med en mastodont-krokodil eller var det valhaj?? Samt en hatthängare hon tog med sig på cykeln...! :D

• Eden-06

Hej tjejer. Skriver inte så mycket men jag hänger med här i utkanten.

Grattis till alla er som går i väntans tider. Själv är vi inne på 3:e försöket. Väntar ÄL i början av nästa vecka. Försöker oss på "varannandagmetoden" denna månaden.

• Eden-06

sweetstreet och nenne: Jag är grymt inmponerad över ert maratonskrivande igår
    *gör vågen*

• nu är jag fruL

lycka till eden!
    kul att du tittar in ibland i alla fall
    3 gången gillt! eller ?
    fast det fungerade inte för oss...

• Eden-06

Tack nu är jag fruL. Visst är det konstigt när man tycker att man gör allt rätt (tom köper för liten BH )och inget händer ändå? Håller tummarna för oss alla

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???