• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Några andra bra tips du kan dela med dig? :D

• nu är jag fruL

tips eller symptom

• MonikaS

Tack
    Nej, vi testade inte med stickor men jag brukar få flytningar vid ÄL (ursäkta!)så visste att det var på G. Jag trodde nästan från början att det var nåt som hade hänt, men så är man ju lite galen med och letar symptom
    Några dagar efter kände jag att det spände och drog lite i äggstockarna, och kanske någon vecka innan BIM att jag fick lite ont i brösten med. Lite uppsvullen också, men det blir man ju ofta innan mens så väldigt lika symptom tyvärr. Men kanske att de kom lite tidigare än vad PMS skulle göra normalt.

• MonikaS

Snart så...., tyvärr inga bra tips annars, det var lite tur tror jag

• Snart så....

Attans, hahahah :D

Men ni hade bara sex en gång och det räckte med andra ord. Vilket försök lyckades ni på? Berätta gärna lite mer om du ätit piller eller annat osv :)

• Snart så....

Nyfiken, JAG?? Hahahaha...japp det är jag...

• nu är jag fruL

det är bra snart så
    pressa henne på alla detaljer. jag antecknar som en blådåre

usch var förargligt det är att graviditetssymptom är så lika mens symptom
    hmmm

varförkan man inte ha en lampa på magen som börjar blinka när man blivit gravid

fast det är ju klart... då skulle ju inte den här tråden finnas

usch vad jag har ont i äggisarna

och "blötfiser" som jag alltid gör innan mens....
    Visst är det bra att jag delar med mig av ALLA mina kroppsfunktioner

• MonikaS

Det får du gärna vara
    Ja precis, det räckte med en gång. Jag har inte ätit p-piller på många år, men ett tag hade jag en Persona, en sån där dator som mäter ägglossning. Så jag hade liksom fått bekräftat hur min cykel var. Vi hade inte riktigt försökt innan om jag ska vara ärlig, det hände väldigt snabbt. Men det underlättade verkligen att veta hur kroppen funkade tack vare p-datorn så använder du stickor är det säkert jättebra!

• MonikaS

Fast vi hade haft avbrutet länge utan att det hände nåt, ska jag kanske tillägga. Det här var första gången vi körde helt oskyddat.

• Snart så....

ahhhaa..förstår..
    Nu börjar man ju verkligen undra vad vi gör för fel egentligen?? :(

Men förlåt vad otrevlig jag är!

Jätte GRATTIS!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???