• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Jaaaaahapp då var man efter igen....
    Grattis Moppy! Jag tror på dig och att du har en bebiz därinne i grottan

Välkomna ni andra oxå förresten!

• Eden-06

Konstigt de där med att bli gravid veckan efter att ÄL-testet ger utslag. Jag har hört det flera gånger förrut. Bla min syster har blivit gravid väldigt sent i menscykeln. Ska kanske testa det där. Vi har kört för fullt före och under ÄL så efter ÄL är vi båda så trötta på sex att vi haft uppehåll ett tag.

• Moppy

Monika: jag hade dock inte en liten blödning utan en vanlig mens, därav att jag varit orolig... Kommer du ihåg jur stor din 'hinnsäck' var i 4:e veckan? Min var 4 mm...

• Moppy

Sorry girls att jag går in på 'hinnsäcksdetaljer'... låter sjukt I know....

• sockerbiten

Grattis Moppy! Hoppas att det ser bra ut nästa gång också, håller tummarna!!! :)

• MonikaS

Moppy, okej då fattar jag. Min kollegas kompis hade så faktiskt, fast hon hade mens varje månad hela graviditeten Men det är ju inte helt ovanlig oavsett. Tyvärr vet jag inte hur stor den var, hon sa att man kunde ana nåt men mer än så var det inte.

• nu är jag fruL

usch jag vet känslan
    jag försöker lura mig själv att" nej det är nog INTE mens symptom" det kommer för tidigt...
    men det ÄR nog mens symptom.

• Eden-06

Moppy: det låter faktiskt förhoppningsfullt. Gäller bara att hålla sig till tåls till den 10 november.

• Moppy

Nu är ju inte jag ngn expert eftersom jag inte ens vet om min graviditet är ok eller ej, men jag kände ialla fall mensvärk i princip från ett par dgr efter ÄL och framåt, känner fortfarande det. Så mensvärk kan definitivt vara = GRAVVE!!

• Moppy

till nu är jag FruL skulle det där vara... ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???