• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Hej tjejer!
    Skoj med ny tråd även om jag nu ligger lågt med "desperate childmaking". Tror nämligen inte att den kommer att fastna mitt under vår flytt...jag menar varför skulle den fastna när man är stressad när den inte gjort det annars. Så denna månad tar vi det lite coolt men jobba på ni andra!! Jag går ändå in och läser här dagligen.

• Snart så....

Heeeej Koko, vi saknar dig här...

Jättebra att listan kom upp igen i början av tråden så vet man var man hittar den sen :D

Vem vill jobba?? Jag bara längtar till jul just nu så blir man lite ledig

• Lapinette

nu är jag fruL - stackare men måla inte fan på väggen än.

Fast jag förstår känslan. Jag sa till min man förra söndagen efter vår konsert i Globen (George Michael) att jag kände att den var på väg. Han tröstade mig och var förstående. Dagen efter så kom den! Kan säga att vi försökte i 190 denna gång så min känsla var att om det inte tog nu så gör det aldrig.

• Snart så....

Nej då FruL jag är här, önskar bara att det inte var så lång till den 11 :(

• nu är jag fruL

lapinette:
    det är bra koppla bort du så tar det säkert just bara därför

MEN nu får du förklara... jag känner att jag missat något.
    Flyttade ni inte precis!? ska ni flytta igen?
    Jag vet att ni kom tillbaka från frankrike och köpte lägenhet. Men jag trodde att ni redan flyttat in i den. Har ni inte det?
    jag känner mig lite mer än lovligt förvirrad

• Snart så....

Men kan verkligen inte skriva rätt idag

• nu är jag fruL

nej man ska inte måla fan på väggen
    men när man haft mens i så många herrans år så blir man ju onekligen ganska bra på att känna igen tecknen. och de är klockrena... även fast jag tycker att de kommer lite VÄL tidigt. men det är vel kroppen som busar med en som vanligt

H ha ha
    vad skrev jag precis. Att man är BRA på att tyda tecken
    det var den värsta lögnen på länge
    här har vi suttit i månader och känt inbillade symptom och så hävdar jag helt plötsligt att jag KÄNNER min kropp och alla dess tecken. SKOJIGT

ingen självinsikt här inte!

• Lapinette

nu är jag fruL - vi flyttade upp från Cannes i augusti och sen var vi ute och letade lägenhet eller hus. Hittade vår lägenhet i Vasastan i början av september och imorgon skriver vi kontrakt. Flyttar sedan in de närmaste 11 dagarna. Det blir lite hattigt då vi har bohaget från Cannes magasinerat och sen mina saker i min lägenhet. Som sagt...min fokusering ligger inte på att göra barn just nu.

• Lapinette

Själv försöker jag lära känna min kropp efter 18 år med piller därför tolkade jag t ex ömma och större bröst, större mage, som ett tecken på graviditet när det egentligen var kommande mens.

• nu är jag fruL

lapinette: tack för uppdateringen. Man måste ju hålla koll på sina trådisar
    så nu vet jag.
    Kul med ny lägenhet även fast det är otroligt jobbigt att flytta. Lycka till!

Hmmm du skulle inte följa med den 11 va?`Även fast ni kanske tar det lugnt så vorde det kul att träffas....
    en liten hint bara

jag tycker också att det är långt till den 11:e...

usch idag känns ALLT långt borta
    fyyyy vilket trist väder.
    ingen motivation till något alls

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???