• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hejsan tjejer
    hur har ni det?
    Själv har jag försökt åka tåg på mrogonen i snöovädert. det var inte det lättaset. jag är glad över att jag kom fram tillslut, men mest glad är jag över att jag INTE ens funderade på att ta bilen. det stod fullt med bilar i vägrenen under de 35 mil jag såg genom fönstret. tänk att det är samma sak varje år...

Angående ÄL test så tror jag inte helelr att de visar fel. är helt övertygad om att de visar rätt sak, dvs hormonstegring i urinen. huruvida ett ägg verkligen släpper efter det och när... ja det ÄR en anna sak, det beror på kroppen och inte på testet. Så jag tror att det är bar att köra med test men man ska försöka få till det både innan och efter eftersom man inte kan vet hur just ens egen kropp fungerar och hur snabba ens makes/killes simmare är.
    Så kör så det ryker helt enkelt
    Helst hela cykeln runt

Kul med så många nya i tråden. och Jessie KUL att se dig igen hur mår du? hoppas det är bättre puss din gamla renfösare

Mindre: Fyyyyyyyyyyy vad kul att du följer med! The more the merrier
    Fler som vågar

ja ha symptom....
    ha ha ha
    jo visst kan jag hitta på symptom.- jag är dock HELT övertygad om att det INTE tagit men nog kan jag hitta på symptom ändå

*jag är skittrött jämt
    *jag är kissnödig ofta
    *jag har lite ont i äggisarna/livmodern (mensvärk jag vet )
    *jag är öm i bröna ( mens igen...)

ja det var vel mina nuvarande symptom. Sen att jag har skittydliga mens och pms symptom, ja det är ju ennan grej... Usch jag blir så himla less när jag tänker på det.
    MEN jag dricker glögg hela kvällarna Jag är ju övertygad om att jag inte är gravid så att det kan inte skada något foster. Sen har jag grym julfeber

• nu är jag fruL

Jag har BIM nu på fredag eller söndag tror jag...

• Snart så....

fruL: Låter som du åk till "hålan" igen?
    Julfeber, vem har inte det? Var faktiskt och kollade på julsaker igår :D :D Insåg att jag "saknade" MASSOR heheheh

• Snart så....

men herregud vad jag vill ha choklad just nu, godistarmen bara sög till!!

• nu är jag fruL

japp
    back in the håla
    längtar redan hem efter maken... men mest efter glöggflaskan näe då

jag har ätit massa godis idag, är totalt bubblig i magen. Att jag inte kan låta bli sånt som inte maken klarar av... typ chokladdoppade kolor... Men jag tänker att "det är så lite choklad" jo pyttsan!
    blubb blubb prutt blir resultatet

• sweetstreet

Jaaa choklad!!
    Fick svenska marabou chokladkakor igår av en kompis som är i NYC just nu! HURRRAAAA!!!! :) :) :)

• Liten med Mindre

Förlåt Snart så, att jag började prata godis. Det var inte skoj att inte vara sugen på choklad, fast nu känns det lite trist att vara sugen. Har haft chokladmoussetårta över sen kalas i söndags, knaprat varje kväll, tillsammans med pralinerna vi fick med från provningen förra veckan. Tror ni det är bra för humöret eller?

(Jag blir så nedrans neggig av för mycket sötsaker. Inte alls Go o glad som reklamen vill påskina. Kan ju ha att göra med att magen blir som FruL beskriver så fint. :) Hur go och sexig känner man sig då??)

• sweetstreet

på tal om tidiga symptom så tyckte jag att det spände lite i magen igår i "ägg-trakterna" och så tyckte jag ena bröstvårtan kändes känsligare i morse när jag vaknade....

Helt SJUUUUUKT vad man känner efter!!!!! jag har troligtvis ÄLat nu i helgen så även OM det är något så har väl ägget inte ens fäst!

Å jag som skulle skita i symptomen denna gången.... :(

• skorpan_

Hallå tjejer! :)

En liten fråga till er som haft blödning vid graviditet, har det varit en liten blödning eller en mensliknande blödning och hur länge?

Jjag har haft alla tänkbara symptom tills jag fick blödning i 2 dagar, mer än vad jag brukar ha..Men BM påstod att det enbart kunde vara en tidigt MF eller PMS..
    Något förvirrande..

• nu är jag fruL

man känner sig sååååååååååååååå sexig
    särskilt när man kryper nära maken på kvällen för ett litet nyp men han nästan kvävs av stanken då han lyfter på täcket

ha ha ha
    det är otroligt att det blrv vi två. I början av vårt förhållande var jag total allergisk mot laktos och luktade gas jämt. Men han den stackarn sa aldrig något utan var jjämt söt och romantiskt. Först en massa år efteråt nämnde han att jag inte alls luktar så illa längre som jag gjorde i början.
    Ja ha tack för den

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???