• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

FruL - har du också en Mas hemma??? Då måste det ligga i mas-generna att gilla att sladda med bilen.

:D

• Snart så....

Äter Mitt Val Kvinna, behöver inga järntabletter, har jättebra hb värde :)

Solglimt: Självklart ska du få fråga! du kanske kan hjälpa oss med lite symptomer mm hur det var för dig när du var gravid?

Själv blir jag mer deppig över de som bara droppar förbi och säger att det har plussat och sen försvinner.

• nu är jag fruL

snart så: ja dom är inte så kul

mindre: japp har en mas du med
    ska bli kul att träffa dig och fråga ut dig ordentligt

• Snart så....

sladda med bilen är en tydlig Mas-grejj hahahahah
    inte lika glad på mig när jag köpte nya bil med antisladd :D

• Snart så....

Men ändå nöjd för det gick att koppla ur, du vad knäppa Mas är...som små barn när det gäller att sladda

• Liten med Mindre

Håller med Snart så... Att bara droppa förbi och säga "+" och sen inget mer är mycket irriterande.

Lite får man ju dela med sig av eventuella symptom eller andra bra tips typ centrifugstolar och så.

• Snart så....

Mindre: Ja helt klart måste de dela med sig!!

• Liten med Mindre

Snart så... en mas hemma du med?

Hoppas verkligen inte det finns nåt sammanhang att vi håller till här i klubben. Förutom att trevliga människor dras till varandra. ;)

• A.M.

Fru Villa Solglimt
    Jag åt Cerazette förut men blödde i princip kontant vilket inte var kul för någon - istället började jag använda p-ring. Ett jättebra preventivmedel - en lägre dos hormoner behövs, som dessutom verkar "lokalt".

Nåväl - denna tråd handlar ju som sagt åt att längta efter bebisar så nu slutar jag p-medelssnacket och påpekar att jag nu bara har 6 dagar kvar till beräknad förlossning. Ser ut som jag tvångsmatats med en jordglob modell större ... Längtar rejält efter bebis nu!

• Snart så....

Fast vi kanske är så frågvisa att vi skrämmer iväg dem ?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???