• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Victoria80

CicciL, när väntar du din mens?

Man kan kontrollera sin livmoder och livmodertapp om det är så att man ev. e´gravid.
    Själva livmodern ska vara hård och svullen medans livmodertappen ska vara mjuk. Jag har kollat det undermina graviditeter och tycker det har stämt, men jag vet inte om det är så för alla...

• Victoria80

mindre

Jag missförstod vad du menade,sorry.. Skäms...

• Liten med Mindre

Kör försiktigt alla ni med sommardäck! De varnar tydligen på radion för pågående glashalka i Stockohlm i alla fall.

Tänk på att andra kan köra som idioter!

Orolig...

• BrudSommar2006

Mindre - jag tror absolut att massage är bra!

Jag tycker mig ha läst att man ska akta sig för massage när man är gravid men ändå så finns det ju gravidmassage på prislistorna överallt tycker jag. Jag måste ha missat någonting, det kanske bara var i början man skulle akta sig.

I helgen var vi hos svärmor, hon köpte hem skaldjurspaté och rökt lax för det sade tjejen i fiskdisken som själv var gravid att man fick äta. Fast det står ju att man inte får? Jag blir inte klok på allt, inte för att jag ville ha något i alla fall.

• Liten med Mindre

Ingen fara Victoria. Har funderat på att göra ett smilytest någon gång, och testa alla möjliga varianter. Men det känns så pinsamt att göra det i en tråd, egen eller andras.

• nu är jag fruL

ja hörrni
    kan ni inte lämna bilarna
    usch jag är totalt livrädd för bilåkning och halka. Snälla åk kommunalt, eller ta taxi. det blir billigare än en olycka jag lovar!!!!
    Cicci: låt bilen stå
    ni andra också

nu tog frulLan i med sin myndiga röst

• sweetstreet

Jag vill också ha snö!
    Här är det 17 grader och sol. Ska bli runt 20 senare idag enligt väderleksrapporten.

Men det är svårt att få julstämning då... :(

• BrudSommar2006

Usch ja FruL du har nog rätt, man ska inte hasa omkring i halkan i onödan. Hoppas det eländiga vädret ger sig snart.

Victoria80 - förlåt, du kanske har skrivit det här i tråden redan men jag hittar det inte nu. Försöker du bli gravid eller inte just nu? Du har säkert skrivit något om det redan, det låter lite bekant.

• sweetstreet

Fast det är klart. Här blir det fullständig kaos när snön kommer. Vinterdäck vet de väl kanppt vad det är ens??? Så man kanske ska vara glad så länge det är barmark här ändå.

Fast lite vitt på marken är ju myyyysigt! :)

• Victoria80

mindre - Jag tror all avslappnande gör en mer mottaglig för positiva händelser...

Har haft på känn hela dagen att ÄL e´på gång! Svullen om magen, ömi äggstockarna m.m.
    Jag hade 6 igår morse så kanske chansen är ganska stor?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???