• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Victoria80

Despo är nog det minsta man kan säga om mig!

Eftersom jag bara har en chans på mig så blir VÄLDIGT despo, helt sjukt galen!

Som härom dagen,så tänkte rakal ite mer än vanligt där nere, eftersom han sagt att det skulle vara upphetsande. Men så tänkte jag inte på att jag tagit en ny hyvel, så jag slant!
    Det såg ut som värst Hitler-mustachen!!!

Så när jag kommer till sängen så håller jag för där nere och kryper ner i sängen. Men min fästman blev nyfiken och efter mycket tjat så fick han se! Han höll på att garva ihjäl sig! Inte nog med det han ritade dessutom självaste Hitler där omkring! Kul

Tänk om jag fått något akut ärende hos Gyn! Pinsamt!
    Men vad gör man inte för lite 6!

• Victoria80

Jag kommer från Stockholm och har därför hela min familj där. Vi bor i Malmö...
    Barnflickan är bortrest och hans familj bor inte heller i närheten!

• Victoria80

Jag kanske var lite väl öppen... verkar skrämt bort alla!

• sweetstreet

Haha! Vickan!
    Nejdå det har du definitivt inte. :) Om du har läst lite i vår förra tråd (starten til denna kan man väl säga) så inser du nog att de flesta här berättar alla möjliga detaljer om både det ena och det andra!! :D :D

Själv sitter jag med 6 timmars tidsskillnad så jag är inte alltid lika flitig eftersom jag jobbar när ni har kväll... :(

Nu är det snart lunch! Mums!!!! :)

• sweetstreet

Men du får väl hoppa på honom senare ikväll när han tränat klart! :)

• Victoria80

sweetstreet-Vart bor du?

Jag har precis duschat och satt på en lite längre tröja utan något under. Han kommer hem när som helst, så vi får väl se vad som händer...

• sweetstreet

Victoria80
    Jag bor i NYC, närmare bestämt på Manhattan. Men jag hänger ändå på den här tråden eftersom den är så otroligt kul!!!!! Internet har verkligen gjort att världen krympt på många sätt. Det är väldigt lätt att ha koll på vad som händer i Sverige nu. Och att ha kontakt med vänner och familj. :)

Lycka till ikväll!!!! ;)

• sweetstreet

Fast man blir alltid avis när det planeras träffar. Jag skulle så gärna vilja vara med, men det är lite väl långt att flyga till Stockholm bara för en brunch...

Men som sagt, mitt erbjudande står kvar - vi kan ha en träff här när ni vill!!!! :) :) :)

• mugglesfan

Victoria80: nejdå, vi blir inte bortskrämda för så lite - det krävs MYCKET mer!!!
    Kul med alla detaljer! Fick mig ett gott skratt vid tanken på ett ev akut ärende på gyn *flin*
    Fast de har nog sett det mesta...?
    Har en kompis vars mamma är läkare och ganska engagerad i sitt jobb så hon berättar alltid en massa historier om sina patienter (utan namn självklart). En gång kom det in en kille på vårdcentralen som hade ett ovanligt problem: han hade onanerat och "glömt" föra tillbaka förhuden över ollonet, så ollonet blev alldeles blodfyllt och blodet kunde inte flöda tillbaka igen (pga att förhuden låg som en ring under ollonet och blockerade). Det slutade med att ollonet blev alldeles förstorat av blod och förhuden gick inte att föra tillbaka så han blev tvungen att söka vård - och förklara vad han hade gjort. Tala om pinsamt!!! Både sköterskan och min kompis mamma hade svårt att hålla sig...

• sweetstreet

Ajajajajjjjj Muggles

Det lät ooooont!!!!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???