• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Hörrni tjejer, jag tror vi kommer kunna ta 5000 galant på denna tråden.
    Den har ju endast varit igång ett par dagar och redan är vi uppe i mer än 35o inlägg!!!!! :D

Go Girls!!!! :)

• sweetstreet

Eh, jag insåg just att det var "bara" 340 inlägg.... :(
    Sorry girls, men det är bra jobbat ändå! :)

Såg även att jag skrivit 35o i inlägget innan men menade förstås 350. Fast det var ju ändå fel.

• sweetstreet

Jaja, nu sitter jag bara här o pratar med mig själv så det är väl lika bra att jag avslutar.

• pirr!

Vilket jobb ni gjort!!
    Har varit borta ett tag ju..
    Här finns tyvärr inga pluss att rapportera. BIM någon gång under nästa vecka tror jag.. tredje gången gillt va?!
    Ingen ordning denna gång dock. ÄL enl ÄL-kalender typ fredag för 1 1/2 vecka sedan så vi körde lite varanna dag (när lusten fanns i alla fall)därikring, fick därefter lite brunaktiga flytningar i två dar och sen i söndags kom "äggvite-flytningen" så då körde vi direkt. Så förvirrad.. Svårt att veta när BIM infaller när jag inte vet när ägglossningen var, ju! Litar ju någonstans mer på kroppens signaler än kalendern..
    Har idag upptäckt att min favvo-BH är för liten och tolkar ju självklart detta som ett symtom..

Några tips, råd, fakta... systerlig klokhet?

• ljuvlig

pirr!;

...det var ingen nidis då?

• nu är jag fruL

godmorgon mina kära trådsystrar
    Hur har ni det i kylan???

till att börja med Cicci: du tog vel INTE bilen igår va?????!!!!! snälla!
    Inte ni andra som har varit drabbade av snökaoset heller för den delen. Usch snälla hoppas ni lät bli. Gilllar inte kombinationen av halka och bilar och har man sen sommardäck som cicci hade... näe usch...

Pratade med maken igår och han sa att när han gick från tunnelbanan (inte alls långt obs) så stod 2 stora bussar mitt i 2 korsningar. En hade kört in i lysena och de gick inte att flytta för att det var för halt. Så jag hoppas att ni lät bli bilarna.

pirr: Välkommen tillbaka! Du har varit saknad

Själv så var jag övertygad om att jag var gravid i morse. Hade värk i livmodern samt magen var mycket större, dessutom så är ju boobisarna lite ömma.

MEN när jag tänker rationellt på symptomen och att jag har BIM och ett par dagar så blir jag i nästa sekunde helt övertygad oim att det är HELT vanliga mens symptom Så här känns det ALLTID runt mens. Jagf svullnar, får ont och ömmande bröst... ja just det precis samma symptom.
    Varför ska de vara så lika? var är min blinkande lampa på magen

god morgon förresten

• ljuvlig

Jag säger också go morron!!

nu är jag fruL: Hoppas, hoppas, hoppas det tagit sig!!! Håller tummarna...

Idag ska jag åka och hälsa på en vän jag inte sett på länge Ska sova över där Så jag och maken har bestämt träff vid lunch för att utbyta diverse kroppsvätskor Hi, hi vad livet är underbart!!!!

*kram*

• Liten med Mindre

Hej och godmorgon!

Hur har det gått alla? Kom ni hem igår?

Ni vet att det är ok att vi är galna rörnade ägg och män och jufs i sängen och så - men att köra bil igår är en mycket allvarligare sorts galenskap.

Cicci och Brudsommar - kom ni hem hela igår????

Cicci - GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Nu när du är 32 får du inte göra galenskaper som att köra med sommardäck i årtiondets värsta halka. Det ger oss andra dåligt rykte! ;)

• Liten med Mindre

Var rätt glad att jag stannade i stan på massage till 21.30 igår. Sen hittade vi en buss som i krypfart lyckades ta oss ända hem. Skönt!

Och nu vankas en strålande dag. Snö, kallt och solsken! Jag får ta en promenad på förmiddagen tror jag, innan det går över igen.

(Läste ett horoskop igår att jag under helgen skulle ställas inför stora positiva förändringar, som jag inte skulle oroa mig för utan låta ske. HOPPAS!!! Fast det är ju inte mensdags förrän nästa helg. Men i alla fall...)

• nu är jag fruL

Cicci: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    blåser en fanfar och blåser såpbubblor

Hmm jag hade satt en lapp på datorn om att du fyllde, men den lyckades jag i min morgon trötthet missa Såd et kan gå

ljuvlig: trevligt med lunch date

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???