• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Victoria80

fruL

När ska du ha mens? Jag kommer ihåg från mina tidigare graviditeter att jag hade jätte ont i mensmagen, men det var ju´bebisen!

• Liten med Mindre

Har också trist på jobbet. Alla är upptagna med sitt och kan inte hjälpa till.

Eller så försöker jag för dåligt. Självuppfyllande profetia?

Kommer ihåg nu att jag ju brukar få ont i brösten en vecka före mens. Attans också - så skulle det ju inte vara. :(

• nu är jag fruL

jag tror att BIM är på söndag eller eventuellt i morgon.
    Usch att det ska vara så jobbigt.

Ja min man är inte bara velig. Han är så ooooooooootroligt långsam också! Allt ska han fundera över och så tar allt så lång tid!
    Dessutom så kommer han alltid försent till allt också.

fast han å andra sidan tycker att jag gör allt för fort utan att tänka efter eller planera...
    vi kanske kompenserar varandra

• nu är jag fruL

mindre:
    Näe visst är det irriterande med att symptomen lika gärna kan vara mens symptom som grav symptom. Skit irriterande, varför är man skapt så?

Jag har varit otrogen
    var inne på familjeliv för typ andra gången i mittt liv ... ja jag sa ju att jag hade tråkigt
    och jag hade typ ALLA symptom...
    men det har jag alltid när jag läser om det.

• Victoria80

Precis samma här!
    Fast min fästman är alltid i tid! Sådär extrem,jätte-gulligt!
    Han sitta på nätet och kolla hur långt det är från oss till ex. tågstationen och sedan räkna ut hur lång tid det kommer ta beroende på hur snabbt vi går

Jag har en inställning till livet att varför vänta? Man vet inte när det tar slut! Så om 6 veckor flyttar vi till vårat nybyggda hus!

Jag håller tummarna för att du är gravid, fruL, hur länge har försökt?

• Snart så....

Varför kan tiden inte bara försvinna tills det är BIm dags?? Klarar inte av den här väntan och hela tiden känna av kroppen när inte alla borde göra det :(

Hahaha FruL...har oxå varit otrogen och var inne och läst. Vissa delar är ganska bra typ om endo och andra konstiga saker. SYMPTOM-sidorna ska man inte ge sig in på!!!

• Snart så....

Hahah skriver fortfarande som en kratta..
    alla=alls

• Victoria80

Vad tror ni är det första ni kommer göra när ni får reda på att ni är gravida?

• Snart så....

Skrika som en galning och inte tror på testet :D

• nu är jag fruL

vickan: det var vårt tredje eller nästan fjärde försök.

Snart så: gillar inte heller väntan.

Hmm det första jag kommer göra om jag får plus. Hmmm jag kommer nog inte tro på testet. Jag kommer förneka det hela. För jag är knäpp...
    sen kommer jag först se allt negativt med det hela, som att jag inte får dricka glögg och vin eller äta sushi....sen ska jag bli glad

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???