• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Magda78

Jo tack jag mår bra!
    Jag är i v 13 och har lyssnat på hjärtat men ej gjort VUL än. Det blir idag. Klart jag kan räkna upp massa småkrämpor men jag klagar inte för så farligt har jag inte haft det och jag har hellre lite symptom än inga alls!

Mina symptom strax innan jag plussade var; mensvärk "för tidigt" alltså inte som innan vanlig mens. Tokdålig kondis helt plötsligt. Yr.

Min BM säger att from nu och framåt "ska jag må så bra som jag aldrig gjort förr" så det verkar ju lovande. Jag ser fram emot att slippa tröttheten, när jag missar Prison Break - då är jag trött !

• Liten med Mindre

Neeeejj! Inte massa nya symptom som jag vill omfattas av! ;) Går ju och funderar över det här med kondisen.

Fick ju jättedålig kondis för 4 veckor sen, i samband med att mitt rossel i luftrören blev rethosta. Men sen har jag ju haft både förkylning, mens, feber, maghistoria, snigelslem och nu ömma bröst. Så mycket saker på en gång. :( ??

Men tänk om den dåliga kondisen inte beror på hostan i alla fall?? Fast jag borde ju inte haft mens och ÄL flytningar om det var något annat väl?

• Liten med Mindre

Har faktiskt aldrig kännt mig så flåsig i samband med sjukdom. (Har rätt bra koll eftersom jag cyklar mycket, på cykel då.)

Men flåsandet kom ju så lägligt ihop med rethostan...

Någon annan som drabbats av hösten rethosta och känner sig sänkt sen dess? (kom igen nu, döda mina symptom så att jag slipper fundera)

• Magda78

Hmmm jag har inte haft rethosta i år så jag vet inte... men alltid när man är sjuk så tar ju kondisen lite stryk antar jag. Men Mindre när har du BIM? När får du testa nästa gång? Spännande!!

När jag blev gravid tränade jag spinning 5 dagar i veckan. Från den ena dan till den andra så från att varit vassast i spinning salen (haha enligt mig själv) till att knappt orka alla övningar och få flimmer framför ögonen så var det väl en ganska tydlig och markant förändring i flåset för mig. Kroppen e märklig.

• nenne78

åååh vad många sidor tjejer! Jag orkar inte läsa... BIM på söndag, men jag är så sugen att testa redan nu! jag tror inte att det tagit, men jag ska till sthlm med min mamma och systrar, så man vill ju veta om man törs bälja i sig vin eller inte. Är det föör tidigt att testa imorgon bitti???

• Liten med Mindre

Magda78

Bim nästa helg, men jag borde se röda spår i helgen.

Flåsandet kom ju ca 5 dagar efter förra ÄL. Jag borde ju inte kunnat ha mens och sen ÄL igen om det vore något på G.

Men det var väldigt uppenbart när det kom. Hade varit på kurs och simmat för fullt i ett par dagar. Skulle sen cykla hem till en kompis och orkade knappt uppför en sluttning. Trodde / Tror ju det berodde på överträning och hostan.

• Snart så....

Mindre: Har du testat dig?

• Liten med Mindre

Usch vad jag kommer att bli besviken nästa helg. :( Flåsig och besviken

• Snart så....

Mindre: får du blödningar 1 vecka innan mens??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???