• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år....
    GRATTIS CicciL!!

Godmorgon i kylan,
    Jisses vilket kaos i stockholm igår, jag åkte hem i helt rätt tid med sommardäck. När jag kommit hem och tänt ljus, hällt upp vin då började det verkigen snöa. Mina kära m2b som jobbar bara en bit bort tog det 2 timmar att ta sig hem när det brukar ta 20 min.

Annars har jag fortfarande ont i bröstvårtorna och svullen i magen, så inga nya symptomer kan läggas till på listan.

• Liten med Mindre

Fortfarande ont i brösten här. Fast inte vårtorna, mer på utsidan. Det borde ju gå över efter ÄL, (om jag inte haft en lång ÄL som vissa andra tycks ha).

Svullen om magen. Jo, det också. Fast jag har ätit chokladmoussetårta och praliner i flera dagar, så jag vet ju vad det kan bero på.

• Liten med Mindre

Tror mer på dina symptom Snart så...

Håller tummen för dig!

• nu är jag fruL

hmmm, hur känns dte när man har "ont" i bröstvårtorna. Jag har känt det som att mina bröst "bränner" lite, men det gör inte ont.

Fy vad jag kommer att bli förbannad när mensen kommer. För det är så jävlarns irriterande att sitta och inbilla sig massa symptom. Tillslut så börjar man ju nästan tro på dom TROTS att jag VET att det är mens symptom. jag har ju känt så här millioner gånger förut... men ändå inte

ja dte är konstigt. Om man bara visste att det skulle ta snart så skulle jag skita i det hela nu och bara kopppla av och låta det gå som det vill MEN det är ju just det att man inte vet Om eller NÄR det kommer fungera...

• Snart så....

Mindre: Hahaha ja det kan ju bero på tårta och praliner :D

Ja, det är "bra" symptomer fast det kan ju vara kroppen som spelar en ett spratt som vanligt. Borde inte kunna känna av någon än men men

• Snart så....

FruL: det liksom bränner och gör ont när jag nuddar dom, duscha är obehagligt :(

• Snart så....

Kan tillägga att jag har inga nya/för små BH:ar så det kan inte bero på det :D

• nu är jag fruL

snart så: Det låter onekligen som om du har symptom som verkligen är gravid symptom och inte bara inbillade eller mens symptom!!!!!!
    fy vad kul!!!!
    håller alla tummar och tår

Jag fuskar ju och har för liten BH så att brösten känns skumma

usch men jag har verkligen ont i musmagen som maken kallar den
    men jag kom precis på att det är precis så här det har känts då jag haft cystor som växt till sig
    usch hoppas INTE!!!!!!

• Victoria80

Godmorgon tjejer!!!

Har haft sovmorgon på första gången på länge. Urmysigt!

Tycker att ni är så många med grav. symptom, det är så spännande!

Jag hopppas att jag oxå kommer få det snart...

• nu är jag fruL

vickan
    Hur gick det igår? fick du nåt? föll han för tröjan utan något under

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???