• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

vad menar du med att du inte akn sluta

• sweetstreet

Jo och den berömda amningskoman har man ju hört talas om. Hu!
    Om det blir värre än vad det är normalt kan det ju bli lite väl "dimmigt" ett tag är jag rädd. :D

• nu är jag fruL

sweet: japp idag har jag massa symptom
    att just dum i huvudet skulle var aett och att man skulle då bli GLAD över attvara pucko, det trodde jag inte

• sweetstreet

VA! Förstår du inte FruLLan!!!!!!!

Nä det såklart, du var ju lite korkad eller hur var det?! ;)

Hehe, nej du ser, det går inte att sluta halka på tangentbordet. Kanske borde jag skaffa dubbfingrar???? :D

• nu är jag fruL

oj oj
    om jag blir mer korkad så kommer jag inte veta vad som är upp eller ner när jag ska amma

näe nu ska jag ta en kopp varm choklad. jag sover ju ensam på hotellet så det spelar ingen roll att min laktos mage sprider giftiga gaser

• sweetstreet

Gör du alldeles rätt i! Varm choklad lät mysigt!
    Jag vill också....
    Fast med tanke på temperaturen här kanske det vore bätre med någon kall dryck...

Glöm inte stänga av brandlarmet innan du dricker FruL!!!! ;)
    Annars kasnke det bli kaotiskt på hotellet....

• nu är jag fruL

ahhhhhhhhhh
    I´m back
    Mmmmmm gott
    tänk om man kunde få lite punch till...konstigt att de inte har det här på jobbet

näe ska försöka komma ihåg larmet...

• Victoria80

Här kommer min blivande man hem och jag bara inser att jag MÅSTE ha 6 med honom (ÄL på G). Så vad gör jag; Jo, jag springer fram och halkar. Sedan när jag kravlat mig upp och in i hans hamn så kysser jag honom. Både han och jag hade inte världens bästa andedräkt och båda nästan ryggade tillbaka samtidigt!

Jag inser inte här att det är inte meningen att vi ska ha 6 just nu utan fortsätter med att dra in honom i sovrummet, sliter av honom kläderna och vi börjar ta av mina.

DÅ KOMMER BARNEN IN!!!! (Tack och lov så såg dom inget...)

Fort in på toan och LÅSER och fortsätter där...
    Men så är tiden ute, han MÅSTE gå och träna!!!!
    Så inga simmare i mig!

Typiskt! Sitter nu och smider planer på hur jag ska få lite sperma i mig ikväll...

Någon som har någon ide´??????

• nu är jag fruL

ha ha ha
    du låter lika härligt desperat som vi andra

Jag har inte mer tips än att när ni väl kommer i säng, lukta gott, krypa nära och smeka på de ställen han gillar mest.
    Lycka till

• xemxmax

Victoria80 - kan ingen av era föräldrar passa barnen? kanske bara någon timme?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???