• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Nä så långt behöver man inte läsa. Räcker med första inlägget ("introduktionen") för att förstå vilken nivå vi ligger på. :D

• Liten med Mindre

Hmm, är det så att en slutparantes följt av ett komma ger en sån där oönskad smily. Måste pröva

), Blev det en gubbe??

• Liten med Mindre

Näe, inte därför allstå.

*kliar sig i huvudet*

• Victoria80

Gå in på "Smiley i texten, se här?" så serdu hurdu ska göra

• Victoria80

Mellanslagstangenten e trög....

• Bröllopstokiig

Nu känner jag mig helt uppsvälld i magen
    Kan det vara ett gravsymptom kanske *fniss*...Lite gasig med.... hmmmm vad käkade jag på lunchen idag då... det var säkert något som har förorsakat denna svullna magen
    Näää annars inte ett ända symptom! BLÄ!
    Men å andra sidan så hade jag ju molvärk, ömmande boobs och allt möjligt förra gången och jag var EJ gravid, så man kanske ska vända på pannkakan och se det som positivt att man inte har några symptomisar Yeah.....sure.......

Oj ni snöar det som fasen.... Jag som har tagit vår sportbil till jobbet idag, med slitna sommardäck, känns helt patetiskt... men jag var tvungen eftersom jag ska handla...

• Victoria80

Jessie76, en p-ring är väl en sk nuva-ring,som man sätter typ runt livmodertappen och som har precis samma hormoner som p-piller.
    Jag fick Nuva-ring som nytt preventivmedel när jag tog ut min spiral förra måndagen. Men jag har inte satt dit någon än

Kanske gör set om jag får mens nästa gång, vi får se!

• Liten med Mindre

Victoria80,

Jag var mest nyfiken på hur de oönskade smilysarna blir till. Är bombis på att jag hade skrivit slutparantes och sen komma, men det blev en blinkande gubbe ovan (15.53). Fast teorin höll ju inte testet...???

• Liten med Mindre

Ooo, har massage ikväll. Tror ni det är bra för äggen och infästningen? Hoppas på det! Eller åtminstone för avstressningen och mer aktivitet hemma.

Fast till helgen ska vi ju bo borta med 10 kompisar, inte mycket utrymme för egna påhitt då. Om inte det finns gott om mjuk snö i skogen i Dalarna, så att vi kan "komma bort" en stund. :D

• BrudSommar2006

Victoria80 - problemet är att de där förbaskade gubbarna dyker upp även när man inte vill ha dem!

Jag har inte heller lösningen dessvärre. I övrigt så lever jag för att jag ska må bättre efter vecka 12, är i vecka 10 nu. Händer inte det tror jag att jag kommer att deppa ihop helt...

Ska sätta mig i min bil med sommardäck och sladda hem nu tror jag.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???