• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • A.M.

"blödde kontant" ska naturligtvis vara blödde konstant (att blöda kontanter hade man kanske inte beklagat )

• sweetstreet

A.M

Vad späääännande!!!!!
    Det är alltså mindre än 1 vecka kvar för dig nu!
    :)

• sockerbiten

Ha ha, om man blödde kontanter md cerazette skulle jag varit rik som ett troll nu! :)

• sweetstreet

Fru Villa Solglimt
    Jag tycker också det är helt ok att du kommer in i vår tråd med dina frågor o funderingar! Det är ju itne direkt ditt fel att vi "stammisar" här är helt galna och fixerade vid att bli gravida. Förresten kan man ju inte veta detta om man nyligen surfat in på tråden. Det såtr ju inte direkt i trådnamnet, även om man säkert fattar det efter att ha hängt här ett tag... ;)

Förresten har jag sett i någon annan tråd här på BT att just dina minipiller kan orsaka uppehåll på flera månader vad gäller blödningar. Men testa du för säkerhets skull så slipper du oroa dig! :)

• sweetstreet

Men är det detta som kallas "blodspengar då eller?????? :D ;)

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jag vill gärna blöda kontanter
    tänk om det kom en tusenlapp per droppe blod, SHITTans vad rik jag skulle vara

• xemxmax

är det någon som har haft (eller känner någon) p-stav och ändå blivit gravid?
    börjar fundera... har haft p-stav i snart 5 år och till och från gått upp och ner lite i vikt, men vågen och magen har följts åt... nu den senaste månaden har jag tillsynes gått upp i vikt men enligt vågen går jag ner, va f*n det får ju hellre va tvärs om.

• Liten med Mindre

Xemxmax

Vill minnas att en av makens ex var gravid med p-stav. Upptäcktes i 5:e månaden. Fast jag vet inte om hon var gravid när den sattes in, eller om hon blev under tiden. Otäckt hursom helst tycker jag.

• Snart så....

Xemxmax
    Du kanske borde testa dig?

• Jessie76

Vad var en p-ring? Har glömt

Jag har alltid fattat att om man spänner sig när dom ska ta cellprovet, så åker lixom tappen in och drar ihop sig. Så har dom sagt till mig, men hej vad vet jag.... Det är ju hundra år sen jag tagit nåt

Är vi inte över det där? FÖRLÅÅÅÅÅÅT mig - jag menade inte såååååååååååååååå (generad) Jag menade att det sista kunde man skippat (att man önskar ett negativt test...) Sen behöver man nog inte läsa så himla långt här för att förstå vad vi pratar om? Eller?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???