• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Tyckte inte jag behövde testa pga hostan, mens med otrevlig mensvärk och tillhörande röda spår veckan innan.

Syns inga röda spår i helgen så testar jag på måndag (när jag här hemma igen). Är det något så blev det ju till under förra cykeln, och då borde det ge utslag före nästa BIM.

• Snart så....

Mindre: Ja man skulle verkligen vilja ha fruL lampa nu så vet man innan BIM

• Liten med Mindre

Snart så...

Japp, har haft röda spår i upp till en vecka före mens de senaste åren. Lite dropp någon gång. Sen är det medel eller mycket ont och fullt ös ca 1½ dag.

• Moppy

Jag känner mig också mer flåsig och hjärtat slår liksom snabbare än förut. Är dessutom extremt trött på kvällarna och kan inte hålla ögonen öppna till 10, men pigg på mornarna...

Jag tror definitivt att flås = grav sign... Flås, flås :D

• Liten med Mindre

Ni gör det ju inte lätt för mig att ignorera symptomen och härleda dem till hostan. :)

• Bröllopstokiig

Ibland undrar jag om jag har blivit gravid de sista 2 ggr i allafall. Jag har haft alla dessa konstiga symptom som ni beskriver, särskillt detta med menssmärta (molvärk) en veckan innan BIM! Har jag ju inte haft tidigare.... men att man fått tidigt missfall (kanske för att jag varit och festat för mycket ).... man blir galen....

Nu känner jag ingenting denna gången, så märkligt. Jag tror inte det ens blev ngt denna gången, det har jag trott de andra gångerna dock... ja ja svammel svammel

kul att höra Magda hur allt är och har varit, mysigt att läsa faktiskt!

• nenne78

näe, här har flåset varit kasst länge.

Blödde lite i tisdags och inget mer (nu kommer ni att gasta NIDIIIIIIS! *skakar på huvudet, håller för öronen och skriker biiiingoooooooooouououououou*)

Inga ömma bröst, som de brukar vara innan mens

*klämma, klämma*

Okej, lite ömma.

Inget yrsel eller illamående.

Så då blir det nog en hel del sangria till all tapas jag ska äta i helgen! Å så slipper jag må dåligt för att jag drack vin i förrgår kväll.

• Liten med Mindre

Nenne78 - du ska inte klämma så att de blir ömma!! ;) Det är fusk! :D

• A.M.

Hej alla, och GRATTIS på födelsedagen till CicciL!
    Trodde ett tag i morse att bebin var på väg och att jag skulle lyckas göra gudfadern glad på hans födelsedag - men nej, falskt alarm. Suck. Bara att vänta ...

Hoppas du får en bra födelsedag Cicci - att du blir firad på jobbet och får hjälp med bilen också

• nenne78

Mindre

aaahaaaaa...... OK *släpper det hårda taget om lökarna*

tack, nu känns det faktiskt mycket bättre.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???