• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Kommer nog mest hänga här idag och fika i massor hahha

• nu är jag fruL

snart så
    det betyder med största säkerhet att du är GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ahhhhhhhhhhhhh
    vad spännande
    hoppsan jag blev lite till mig

när hade du BIM när kan du testa!!!!!!
    wow jag blev helt exalterad!!!!!!
    fast du hade BIM nästa helg vad...?

• nu är jag fruL

jag kommer noch också vara här mest hela dagen

• Snart så....

Ja, har ju inte BIM förrän nästa helg :(
    Vågar inte hoppas något än men det är minst sagt skumt. Vad får man tag på RFSU:s tester? Ska inte de vara känsligare än CB? Tänkte om man bli galen och vill prova under nästa vecka hahaha

Själv då? BIM på söndag, ska du inte testa innan?

• Snart så....

Man kommer att vara en testoholic när man väl blir gravid

• nu är jag fruL

hej
    Jag har ingen aning vart man får tag på RFSUs tester. Hmmm ring dom och fråga. eller jo förresten, jag såg någonstans att de ska typ finnas hoss pressbyrån undrar om det kan stämma...
    kolla!

Nej jag ska inte testa mig innan. jag är säker på att mensen kommer att komma tillslut...
    eller förresten
    Jag är inte HELT säker faktiskt!!!!

det är knappt så jag ens vågar tänka tanken att jag skulle kunna vara gravid... men det verkar lite skumt.
    Jag tycker att jag känt lite VÄL mycket dden sista tiden för att det bara skulle vara inbillning och mens symptom. Så ont brukar jag inte ha och inte SÅ långt innan... dessutom så är det det hela med tuttarna. Jag har aldrig känt så här förut. MEN det kan ju vara ett nytt mens symptom som dykt upp.

Jag vågar helt enkelt inte hoppas. Kommer inte mensen på söndag så testar jag mig på måndag. Usch vad olidligt

Dessutom så vill jag dricka glögg och vin i helgen och det kan jag ju inte om jag testar positivt. Snacka om att fungera som en struts och gömma huvudet i sanden.
    Jag menar, låta bli att testa för att kunna dricka vin... alkis?

• Snart så....

Man kan nog inte vara helt säker för gravid och mens symptomerna är ju så lika. Varför måste det vara så för?? Men om det känns annorlunda är ju plussitivt, inget är ju säkert ens om man börjar blöda. vill verkligen ha din lampa nu :)

Håller helt med dig, man vågar inte hoppas något alls så blir man inte lika ledsen när väl sen satans helvetes mensen kommer. fyy på mig inte svära!!

Jag är oxå alkis i så fall, tänker att det kan vara sista helgen med vin, varje helg hahahaha

• Snart så....

Har oxå för mig att man hittar dem på Pressbyrån, får kolla när jag kommer till stan idag :)

• Snart så....

mmmm nu är det dags för 40 min fika hahah

• _koko_

FAAAAANNNNN, jä*la skitbrowser!!! Hade skrivit värsta långa meddelandet, åsså kom jag åt fel knapp så jag backade i browsern och då försvinner ju ALLT!!!

Hur som helst, tänk vad coolt om ni båda skulle vara på smällen, jag hoppas så jag får ont nästan!!! :)

Jag jobbar också halvdag, fast det kommer bli längre än så ändå, har för mycket att göra. Men lite timmar till timbanken skadar ju inte.

Kram allihop!
    Såg någon min grattishälsning till Cicci förresten? Tror att den drunknade i all trafik som var då... Grattis igen isf, hoppas du hade en mysig dag och kväll! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???