• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Vart tog ni vägen?

CicciL: Jag tror faktiskt att inte känna nånting oxå är gravtecken.

• Snart så....

Nääää nu bangar jag på er, nu hägrar stan :D

Massa kramar till alla!

Håller tummarna för att du INTE får mensen i helgen FruL!

• Bröllopstokiig

Kram Snart så.... vi kanske ses på stan sen då
    jag sitter och jobbar undan här... hinner inte vara så flitig.
    Jag tycker det skulle vara rena drömmen om vi tjejer i "järngänget" plussade samma månad, det är ju sjukt kul i så fall. Men sannolikheten är inte så superstor antar jag. Men men det kommer förhoppningsvis inte bli sååååå många månader mellan oss så vi kan ju ha kul med bebisarna i af, och låna grejor av varandra

ha en trevlig helg då!

• A.M.

Ja det vore så kul om någon av er järnladys plussade snart! JAg följer era ÄL, symptom och BIM med stegrande spänning! Och håller tummarna som vanligt!

Hoppas ni alla får en härlig helg. Vi får besök av min genommysiga svärmor så här kommer det vara toppen! KRam alla!

• BrudSommar2006

Moppy - jag tycker vecka 10, MVC vecka 11. Fast jag kunde uppge exakt datum för ÄL som stämde på dagen överens med det VUL jag fick göra när jag blev inlagd på sjukhuset så hjälpte inte det, min cykel var för lång och stämde inte men hennes lilla snurra hon räknade efter. Strunt samma tänkte jag, barnet kommer väl ut när det vill i alla fall. Men sedan var vi tvungna och sitta och boka in en massa tider då vi skulle ses och blev upplysta om att det var jätteviktigt att det skedde i exakt rätt vecka och att hon bara tänkte ändra sig efter att doktorn där talat om för henne att hon kunde göra det och det är inte dags att träffa doktorn än på några veckor. Då kändes det som att man slösade bort tid men, men, vad är en vecka hit eller dit egentligen. Trevlig helg på er nu allihopa!

• Moppy

Så det är alltså 10 veckor efter din ÄL du räknar eller efter mensens första dag?

• BrudSommar2006

11 veckor, eller faktiskt nästan 12 när jag tänker efter blir det från mensens första dag. Sedan räknar barnmorskan med två veckor till ÄL, stämmer inte det så passar man inte in i hennes mall! Jag hade över tre så enligt mina beräkningar som stämmer överens med vad de såg på ultraljudet på sjukhuset så är det vecka 10. Det jag i vilket fall ser fram emot är förhoppningen att man börjar må bättre igen efter vecka 12...

• mugglesfan

Har nu läst ikapp! Tog en stund som vanligt...
    Själv är jag inte i närheten av att plussa tror jag för min aladåb kom igår!
    Trodde inte den skulle komma denna månad. Borde ha kommit i förra veckan men min kropp verkar ha ngn konstig cykel just nu där allt blir så försenat.
    From nu är det varannan dags 6 som gäller... Inga stickor denna månad!
    Ni får inte plussa allihop bara för då blir jag ensam kvar och får "prata" med mig själv här inne...

• mugglesfan

Ursäkta att jag är så ego...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???