• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • lollan79

har titta in på tråden ibland men inte deltagit i era härliga diskussioner! :)

pirr
    jag är i samma situation som dig. Har haft en cykel på 27 dagar ett tag nu, men nu är jag på dag 29 och ingen skymt av mensen ännu! Hoppas oxå på att det kan bli nåt den här gången!!!

• Jessie76

Lycka till bejjbz! Och ni Pirr och Lollan

Brudsommar2006 - jag har alltid lidit av halsbränna och det är fördj*vligt! Jag lider med dig Men jag har alltid upplevt mixturerna som bättre än tabletter (jag spyr av dom - fruktansvärt äckliga!) Så testa den flytande varianten istället.

• pirr!

Lollan 79:

Spännande! Du får rapportera hur det går för dig. Jag håller tummarna för oss!!

Ännu ingen skymt av det ovälkomna och "mensvärken" tycks ha gått över eller så har de ersatts av hungerkänslor?! Lunchdags!

• Eden-06

Ni skriver ju så att tangenterna ryker
    Hinner ju inte läsa ikapp.

Nenne: Hur går det? Håller tummarna.

Verkar vara ansamling av BIM-dagar för flera av er *läst en trollformel för att inte blodiga tanten ska komma *

Själv väntar jag in ÄL.

• lollan79

har fortfarande inte sett till mensen! tjohooo
    kanske man ska ta sig och köpa ett test...men det vågar jag knappt :) tänk om det inte blir ett pluss....

• lollan79

Eden 06: din trollformel kanske hjälper! haha

• pirr!

Lollan79:

Inte jag heller!!! Var säkert på toa fyra gånger i natt för att kolla, men inte en skymt.

Jippii, eller? Man vågar ju inte hoppas, än mindre testa sig.. Kanske imorgon?
    Vad säger du?

• Jessie76

Köööp ett test!!! Herregud ska ni ta livet av oss allihopa?! Snäällla

• mugglesfan

Olidligt spännande pirr och Lollan!

Själv har jag ÖB (ömmande bröstvårtor) men det har jag ju haft förut vid ÄL så...

• lollan79

skit skit skit skit

såååååååklart så kom ju mensen :(
    varför ska det va sååå svårt??!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???