• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

rapport från nenne

*trumvirvel*

näe, jag fick också mens igår helt enligt schemat. Så alla symptom var nog psykosomatiska. Är det denna tråden som gör det? jag kände på mig när jag skulle kissa på stickan i fredags att det inte var något. Men det känns helt OK! Det är ju bara första försöket och jag är inställd på att det kommer att ta tid. Men det hade varit en fin present till min man på vår 11-årsdag.

På't igen!

• Bröllopstokiig

Hej tjejer!

USCH vad trist FruLlan, jag är så himla ledsen för din skull, vi alla vet ju hur det känns och jag hade alla alla alla symptom förra gången, sen kom min mens med. Jag var sååå säker förra gången eftersom jag hade alla känningar, men icke... då blir man nästan mer ledsen! Jag ger dig långa, hårda o stättande kramar!

Själv har jag ömma bröst runt om, precis som jag brukar ha innan mens. Inga onda bröstvårtor här inte. Kände lite i tjejmagen i går, men det är 4-5 dagar till BIM, så jag antar att det är PMS det med. Annars har jag inte kännt något under denna perioden, inte några symptom alla, vilket är skönt eftersom jag är inställd på mens nu.
    Körde upp lite papper i morse och det kom röd/brunt blodselm flytning... pytte pytte lite, så nu är jag verkligen säker på mensens intågande! SKIT! (Ursäkta detaljerna så här tidigt på morgonen).

Föräldrarna har varit här i helgen och ajg är helt slut nu. Sov nästan 11 timmar i natt (ja men jag kom försent till jobbet idag).
    Ser så fram emot lördag!

• mugglesfan

Snart så: ja just nu kommer jag ihåg! Ujuj, hoppas det inte är så för mig... Men jag hade nog riktig ÄL redan förra månaden, för jag hade fullböj

• Snart så....

Mugglesfan: Puhh *andas ut* vilken tur! Det var inte alls roligt.

• pirr!

Fortfarande inget spår av mensen.. Är på dag 34 nu och brukar ligga på 30 dagar i normal cykel. Hoppas hoppas, men vågar ej testa..
    ÄL var ju lite konstig denna månad- troligen ca en vecka sen om man ska lita på äggviteklumpen - och då kanske mensen också är en vecka sen.. Vad tror ni?

• Liten med Mindre

Testa Pirr - så slipper vi fundera! :) Nyfiken!!!

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    tillbaka på jobbet efter en mycket trevligt ridtur. Hästen som i normala fall är vild och galen måste ha känt på sig att jag var ledsen för han gick som en dröm. Bara lite bakutsparkar i en galoppövning, men det hör ju till.

Tur att det finns djur som kan trösta en när man mår apa. jag fattar inte folk som inte har insett djurs helande verkan.

usch vad allt känns trist. Jag kan inte fatta vad som hände den här månaden. Jag tyckte verkligen att jag hade symptom. Att min kropp inte alls kändes som vanligt. Något var annorlunda. Värken och att brösten växte, tilloch med maken såg det så det var ingen inbillning.

Men nej då det var ingenting

Usch jag ger snart upp varför kan det inte bara fungera. VARFÖR!?

usch vad jag komemr tröst dricka på lördag. det ska bli så attans skönt att träffa er tjejer. Jag kommer nog vara okej igen då, och redo för massa sprit och skitsnack. men först ska jag sörja.

Usch tillhör jag dom som INTE kan få barn ????

Nenne usch vad trist lider med dig gumman men vad skönt att du tar det så lugnt.

Pirr: nu får vi hoppas att du får ett plus och likaså snart så. Håller tummarna för er. Själv så..........

Sen måste jag erkänna att jag blir asirriterad och arg på alla som bara stoppar in huvudet i tråden, talar om att de plussade på fösta försöket och sen försvinner.
    TACK ska ni ha!!!! Gnid gärna lite emr salt i mina sår.
    Hallå
    Jag förstår atrt ni är glada och jag är glad för er skull, men hallå vi kämpar här och vi lider enormt av att det tar tid för oss.

usch förlåt att jag är sur och elak...

• nu är jag fruL

pirr:
    Testa jag tror att det är ett litet glatt plus på g och det behövs i tråden idag.
    det är lika bra att veta tycker jag!
    håller tummarna!

• fru UH

Då ska jag bli en sån som stoppar in huvudet i tråden o säga att jag har smygläst i månader utan att säga ngt o jag är inte gravid ännu. Har försökt i några månader nu, men jag trivs inte på mitt jobb, vilket jag tror är en anledning till att jag inte blir gravid. Nu har jag i alla fall lyckats få ett nytt jobb, mkt glad för detta, men helst av allt vill jag nog bli gravid. Jag börjar på det nya jobbet om två månader, egentligen är det väl inte jättesnyggt att bli gravid det första man gör på ett nytt jobb (om jag nu skulle bli det) Men jag struntar i det, om det händer, hur skulle ni andra göra? Jag är 31 år.

• Victoria80

Hej tjejer!

Äntligen kan jag gå in och läsa! Våran dator har fullständigt gett upp. Har inte kunnat vara här på flera dagar!

Vad jag förstår så har det inte blivit så mycket bebis här Usch, vad tråkigt. Själv har jag BIM om den 18 November. Så jag hoppas på att jag blivit befruktad i helgen!

Om man skulle få dubbel ÄL, sker det då från en och samma äggledare eller kan det komma från båda. Och om det skulle göra det kommer dom samtidigt då? Någon som vet?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???