• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

ha ha ha
    tur att man tog nåt då

• _koko_

fru UH - förstår precis hur du menar, det är nog mycket därför vi är så glada över den här tråden, man kan lufta allt det där man inte kan prata med någon annan om.

Jag mår illa, måste absolut vara ett symptom. Kan INTE bero på att jag ätit dumle till frukost... :D

• nu är jag fruL

moppy : KLART att vi orkar lyssna!!!!! Vi vill lyssna. det är otroligt spännande. jag bara önskar att du skulle kunna njuta lite av din graviditet och inte tänka så mycket på missfall. MEN vi får se hur vi reagerar den dag jag är där...

fru UH jag förstår precis. S känner jag också eller rättare sagt jag kände så förut. Att fy vad jobbigt om alla ska fråga hur det går stup i kvarten så tar det super lång tid att blir gravid. Samma sak, fyyyyyyy vad jobbigt om alla vet om att man vlivit gravid men så får man ett tidigt missfall och mste berätta för alla.- Nej jag älskar mina vänner men jag orkar inte med frågor.

• nu är jag fruL

koko: Dumle frukost mmm gott och HELA näringskedjan

var köper man det där omega 3 du pratade om. det måste jag också prova. usch jag behöver all hjälp man kan få

• mugglesfan

Jag fattar inte vad det är för mening med att sticka in huvudet och säga "jag har plussat på första försöket" och sedan ingenting mer???
    Jaha, är det det tråden handlar om? NÄ.
    Det känns lite som "pilutta dig" för oss som är inne på 3:e, 4:e, 5:e, 6:e försöket.
    Vad vill de? Att vi ska utropa "grattis" eller? Det är betydligt lättare när man vet lite vem plussaren är, om de har hängt här lite...

Ang jobb: jag skulle ha försökt få barn även om jag hade nytt jobb. Håller med föregående talare...

• mugglesfan

Att de som plussat hänger kvar och berättar om hinnsäckar mfl intressanta grejer är HELT ok!

• nu är jag fruL

MYCKET bra sagt muggles

Håller med på alla punkter helt och hållet

hurra!
    kram på er alla

i kväll ska jag och maken gå ut och sörja. Vi hade tänkt städa hemma för det behövs verkligen kan man säga... men nej vi ska sörja och gråta och dricka öl
    i vår familj så anväds alkohol till både att fira och till att sörja

• Liten med Mindre

:D Beställde just lite sex till middag, eftersom jag inte var ett dugg sugen på mat, än mindre middag, när maken ringde. Något han glatt lagar till sa han.

Det borde ju pigga upp lite. Tvättkvällar kan ju faktist vara kul ibland...

• _koko_

Åh, så smart, Mindre! Det ska jag också göra. :) Om jag kan sätta mig över min pms förstås...

Borde också tvätta... Vi har köpt nya tvättkorgar som sväljer 3 gånger så mycket som den gamla, så vi fattar inte att det behöver tvättas förrän alla kläder är slut... Hahaha...

• nu är jag fruL

koko: var köpte du omega 3 och har du fler tips?
    Jag behöver all hjälp, lite tjyvknep kanske för oss som inte är så "bra" i systemet

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???