Mutter...vaknade på dåligt humör idag, och det går inte över. Bröt ihop vid frukosten för att jag lyckats tappa hår i gröten (förlåt - äckelvarning!), och så kunde jag inte bli sur på någon annan som förtjänade det.
Ville inte gå till jobbet! Tänk om jag fick vara hemma ett par månader, med bebis, bli på bättre humör och sen kunna söka nytt jobb utan att känna mig synisk och otrevlig.
Försökte träna utan större förbättring på humöret. Hamnade efter en rökare i rulltrappen. Bolma bolma - host harkel. :(
Sen hamnade jag givetvis bredvid en kille som verkligen äcklar mig för att han är så superstajlad. Urrk! Och så sitter han med hörlurar som dunkar över till sura mig. Känner mig för sur för att säga till. Hans stackars kulor och simmare måste vara helt strypta i de byxorna. Hoppas att han inte har någon därhemma som längtar efter aktivitet.
Är detta symptom på PMS månne? Deppig, arg, ilsket röda finnar, redan stressad över jul och inget hopp om en skoj vecka på jobbet.
:(
Ingen häst eller katt som kan pigga upp mig heller. Tur att maken förlöjligar sig och kurrar/spinner för att få mig att skratta. *drar lite på smilbande vid tanken*
Snälla - ni som går med en massa symptom och över BIM-tiden. Spring och testa så att vi kan få lite plussitivitet!