• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

koko
    undviker du min fråga eller

• _koko_

Förlåt, fruLlan, glömde!!

Jag har köpt mina från vitalas, du vet sån där postorderskit. ;)
    Skulle jag köpa nu skulle jag nog köpa mittval kombi som borde finnas på apoteket.
    www.mittval.se/index.php

• nu är jag fruL

tack så mycket kakan lilla

• nu är jag fruL

fast jag vågar inte läsa tråden från FL, de är ju galna där

• nu är jag fruL

det är tur att jag har dej koko som letar rätt på alla bra tips så att det KANSKE finns ett litet hopp om att även lilla jag kan bli gravid...

• sweetstreet

Fru L

Å jag skickar också kramar till dig!!!!!! Ända från andra sidan Atlanten!!!!!!!!! Visst det känns skit jag förstår dig. Denna gång hoppas jag ju också själv jättemycket för denna månaden har vi verkligen legat i. jag tog ingen sticka men försöte hålla lite koll på sniglarna och sedan hade vi sex varannan dag i ungefär en veckas tid. Fast jag lite orolig för att vi borde börjat tidigare. Vi började nog inte med varannadags-6:et frrän efter ägglosssningen och egentligen ska man ju börja några dagar innan.
    jaja vi får väl se. Tror jag BIMar nu till helgen så det är en vecka kvar att vänta.
    Tyvärr känner jag NADA symptom nu. inget alls faktiskt! Inte ens något som kanske kan var pms-sympo

• sweetstreet

oj nu spökade datorn och mitt meddelande skickades innan jag var klar!!!!!!

• sweetstreet

"symptom" ska det vara!

• nu är jag fruL

sweet. Tack
    ja det känns verkligen för djävligt rent ut sagt. Jag är så sjukt ledsen och ARG
    ja jag är arg för jag fattar inte varför det inte bara kan fungera. och varför i hela hel*vete kände jag mig så konstig förra veckan om det inte var något.
    Näe jag orkar inte med den här berg och dal banan.
    Håller tummarna för dig dock gumman. Man vet aldrig riktigt n'är runt ÄL man ska köra. förhoppningsvis prickade ni rätt.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???