• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

Fast jag tror inte att de kan se skillnad på simvätska och snigelvätska, det späs nog ut.

• nenne78

Hinnsäck!?!?!??! vad har jag missat????

låter riktigt skumt och nästan lite farligt. Vad stoppar man i den??? *helt oförstående*

• sweetstreet

Wow Cicci!
    hade du inte precis ÄL??? Eller minns jag helt fel? Trodde du skulle BIMa till helgen?
    Du måste ha en kort cykel!!!

• sweetstreet

Nenne

Tror det var något Moppy fick se på sitt tidiga VUL. Så det lär inte bvara hon själv som stoppat in den. ;)

• nenne78

sweetstreet
    aaah... misstänkte att det hade med såna där pregnants att göra
    Är det i den som bebben ligger i, som de sen sticker hål på för att vattnet ska gå om den inte gått sönder av sig själv? Ibland undrar jag hur man kan ha så dålig koll på hur kroppen fungerar. Äta. Skita. what else??!?!?! AHAHHH... Det är jsukt mycket!!

• Lili 2006

Måste bara göra ett litet inlägg tjejer och tala om att jag känner igen mig så väl! Har följt tråden ett tag men inte fått tummen ur och skrivit nåt...

Undra hur många tjejer det egentligen finns som så intensivt längtar efter barn och gör nästan vad som helst för att de ska fastna i magen!?
    Jag är i alla fall en av dem!

Det är ett helt mysterium att bli gravid och med tanke på hur svårt det verkar vara så kan jag inte förstå att jorden är överbefolkad!

Vill gärna vara med lite i diskussionerna framöver - hoppas att det ska gå bra!?

Ni verkar vara härliga tjejer och jag unnar er verkligen det där härliga plusset och en kommande och välskapt bebis!

• Bröllopstokiig

sweetstreet: Jo men jag har BIM nu till helgen (eller torsdag/fredag) men eftersom jag inte känner ett smack, jätte tråkigt, så har jag menalt redan gått vidare till nästa ÄL som inträffare vecka 47, och då är jag i Götet hela veckan och har tom bokat ett tidigare tåg hem... för att kunna få till det i tid. Sen har jag som sagt gyn besök på fredagen den veckan....
    kanske var lite otydlig med att jag är inne på 6e försöket redan innan 5e är avklarat

• nenne78

Lili 2006
    tack för ditt stöd, du är så välkommen så!!! Och lycka till i dina försök, här är vi blandat framgångsrika som du säkert sett.

• Liten med Mindre

Hej Lili! Kul att du ger dig tillkänna. Om du har hängt med ett tag så vet du ju vad du ger dig in på. :) Eller snarare vet att här kan precis allt komma att diskuteras.

• Lili 2006

Tack för välkomnandet,

Vi har försökt sen maj i år utan resultat. Är lite mer aktiva sen efter bröllopet i augusti.

Kör utan äl-stickor och andra hjälpmedel men med varannan-dagsmetoden.

Denna tråd är mycket intressant, men en spännande bi-effekt är att man blir "sken-dräktig". Förra veckan hade jag varenda symptom man kan ha, inklusive järnsmak i munnen - dock helt utan anledning ( ja, jag har kollat).

Det värsta tycker jag är rädslan för att man inte ska kunna bli gravid alls! Vad säger ni?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???