• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Snart så....
    jag kan inte vara gravid, jag känner inte ett smack och jag mår precis som vanligt. hade ömma boobs igår, men det känns inte alls nu. Det ända är väl lite gasig mage, som jag hade igår, men det kan ju varit allt vin jag bäljade i mig i helgen i stället. Nej du, jag är ganska säker. Skulle vara mycket otroligt om det visade +
    Så jag ser fram emot nästa ÄL och hoppas jag hinner få till det.
    Sen ska jag ju tillägga att vi knappt fick till det under ÄL denna gången och att vi inte var "on speaking terms" så att säga, så bara där känns det kört.

Men jag hoppas någon annan plussar! Självklart vill jag vara gravid, men hoppas inte så mycket.

• mugglesfan

Lili: vi är 2 st i Götet tror jag, har inte träffats IRL nej
    I anden hänger jag på de andra uppe i Huvudstaden. Men jag tycker deras rapport från förra mötet var lite väl knapphändig... Pga minnesluckor?!

• Snart så....

Mugglesfan: Hahaha...ne inte många minnesluckor för min del. Vi satt och snackade om det mesta kring barnverkstaden typ det som vi pratar om här på tråden. Naturligtvis pratade vi om annat oxå :D

• mugglesfan

Ja men nästa gång får ni berätta alla detaljer för oss som inte kan vara med
    Vi är ju vana vid att bli serverade detaljer om allt möjligt.
    Apropå det, det har varit ganska städat här i den här tråden, det var lite mer 6-hålligång i förra.
    Efter allt BIMande nästa helg så får vi köra en månad med bara kulsex! Inga tvångsövningar bara för att komma åt simmare!

• skorpan_

Hej på er tjejer!

Äntligen har man läst ikapp..=)

Grattis på födelsedagen CicciL i efterskott! :)

Jättetråkigt med alla neg resultat och mens.
    FruL, lider med dig..jag höll verkligen alla mina tår och fingrar. En KRAM till dig!

Själv är jag nog i ÄL så det är bara att hoppa på.. ;)

Kul med en enkät..

1. 4.e försöket
    2. inga
    3. gifta sedan 13 maj-06

• Bröllopstokiig

skorpan_ tack för gratulationerna i efterskott, nu får vi ta o uppdatera listan.

Nu ska jag hem. Ha en trevlig kväll, så hörs vi i morgon. 3 dagar innan bim för min del då, he he. Vet ju att jag inte är gravid, men man räknar ändå!

• skorpan_

CicciL

Än ska du inte ge upp, kan juh faktiskt vara så att du inte känner några symptom heller.. :)

Håller alla tummar o tår! :)

• Lili 2006

Här kommer lite mer intima frågor! ;) ( Alla känsliga - läs inte mer nu)

Nån som har några teorier om vilken ställning som ger snabbast resultat?
    Det känns ju som att det borde vara skillnad om så många simmare får möjlighet att stanna kvar en stund för att hinna simma upp mot målet. Missionären borde alltså vara bättre än att rida...

Brukar ni förresten skölja/kissa efteråt, eller låter ni det rinna ut av sig självt?

• lollan79

tråkigt att jag inte kan hänga med i snacket på dagarna. Får ta igen all läsning på kvällarna!
    Igår va jag sååå ledsen för att mensen kom, men idag känns det lite bättre. Speciellt när man kommer till jobbet och får så många härliga kramar från alla barn! :)
    Funderar på att köpa CB digitala ÄL test denna månad. Är de bra? Nån som har testat?

• Liten med Mindre

Lili - i förra tråden konstaterades det att bakifrån hade varit framgångsrikt. (Var det du Jessie76?)

Efter det har vi inte hört så mycket. Så vi antar att fakta gäller. :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???