• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Vad heter den där butiken ännu längre upp på drottninggatan?? Där de har roliga kläder på ovanvåningen och leksaker en trappa ner? Där har jag hittat en hel del roligt... :D

• Lili 2006

Nej inte vill vi att svällkropparna slutar svälla ;)
    Ska man dricka bisolvonen - eller menar man att man ska smörja in sig ???

• Lapinette

Nå tjejer, jag är mitt i flyttartagen och hinner inte läsa allt ni har skrivit här inne sen i fredags. Vad har hänt, har någon testat positivt??

Apropå allt ni skrev om tidigare gällande om det där "slemmet" som kommer vid ÄL. Jag har ju sagt att jag aldrig märkt av det tidigare men det måste vara den som kom igår. Alltid lär man sig något nytt!

• Bröllopstokiig

nu är jag fruL: Du bisolvon ska du igentligen ta från mensens första dag fram till ÄL dagen. Likadant med Rosenrot. Jag vet att Bisolvon gör slemhinnorna tunnare o vissa har lyckats efter att ha använt det. Så spring i väg och handla nu. Jag körde tablettform, 3 om dagen.

Fan vad trist att man inte kan få mens nu då.... ska ju ha det om 2 dagar, så det kan lika gärna komma nu med en gång...
    A.M kände du något som helst innan BIM när du blev gravid? Jag kommer inte ihåg och och orkar inte leta i gamla tråden.
    Man slutar inte hoppas.... förra gången ville man ha sina symptom d (molvärk mm) bekräftade, denna gången vill man få bekräftat att inte ha symptom alls
    Ja ja ja

• A.M.

mugglesfan: Jo det är idag som är dagen D (eller B - som i bebis) men det verkar inte hända något

pirr!:
    Jag har inte märkt någon förändring i lusten över huvudtaget - jag är på för jämnan ... Lite stressande för mannen i vissa lägen.

• A.M.

CicciL:
    Jag hade som mensvärk precis innan BIM - var helt säker på att få mens ... (och så hade jag något som måste ha varit en nid-blödning - en skvätt bara - en vecka efter befruktn och en vecka innan BIM). Värk är tydligen väldigt vanligt för att livmodern växer till osv.

Håller tummarna för dig!!!

• nu är jag fruL

cicci:
    jag köpte bisolvon igår
    då får jag börja i kväll när jag kommer hem'det kan vel inte skada i alla fall...
    kör du med rosenrot också?

• _koko_

CicciL - jag hejjar på dig, tycker många skriver att de blivit på smällen just den månaden de inte kännt något alls. :)

• mugglesfan

Jag har haft konstig värk igår och idag. Igår vid sidan av magen, typ där jag antar att äggstockarna sitter. Som knipont, gjorde riktigt ont igår faktiskt. Var tvungen att ha översta jeansknappen uppknäppt.
    Idag har det gått över till mer mitt i magen, känns som i mitten men under revbenen.
    Husbandet tror att det är biverkningar från Ducoralen vi drack förra veckan (magvaccin) - kan det verkligen komma en dryg vecka senare. Ja kanske...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???