• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Lili2006:
    aladoben kom ca 3 dagar innan ÄL för min del denna gången! Så det är bara att hoppa på honom

• Lili 2006

Allright! Han skulle bara veta vad jag planerar för honom ikväll.... grhmpf....

• Jessie76

Oj så sjukt, att folk ens vågar börja skriva här

Jag vet inte, men ser dom inte på urinprovet/blodprovet att/om man är gravid? Jaja, det känns ändå inte som att jag är det så jag kör vidare mot nya mål. Grensla åderpålen som sitter fast i min snoriga brunstiga make

Jag har en svart, en rosa och en blå med glitter som funkar i badkaret. (lösa alltså )
    Jag skickade i förrgår in en beställning på 1200 spänn - sjukt men sant
    Då beställde jag en rabbit (en dyyyr variant ) nå filmer som va billiga (vi har inga....) och nåt sällskapsspel - haha helt roligt
    Kama Sutra vill jag testa
    FruLlan - in i djungeln nu

• FruSofia

Hjälp, jag vågar knappt skriva det här! Men jag har plussat svaaaagt med cb! Jag känner mig så jäkla annorlunda i kroppen att jag tänkte det var väl fasen att inte testet visar positivt nån gång. Hade ett par cb kvar så jag tänkte att jag offrar ett till.. Kissade på stickan 12.40 - nada de första minuterna. Jaha fan, inte ens ett inbillningsstreck?? Men sen vad?? 12.44 uppenbarar sig ett gravidstreck som definitivt inte var inbillning men det var svaaagt. Så jag vågar inte ropa hej än, men det var definitivt ett svagt plus. Jag behövde inte ens vinkla och vrida på testet för att se det Men jag testar i morgon bitti igen och tils dess låtsas jag att jag är ogravid *lätt* Snälla, håll tummen för mig i morgon bitti!!

• nu är jag fruL

till attack lili

nu ska siammarna få jobba!

• nu är jag fruL

jag håller tummarna redan nu!!!!!!

åhhhhhhhhhhhhhh vad avundsjuk jag blir. Men grattis grattis
    du ska se att i morgon är det ett staaaaaaaaaaaaarkt pluss

• nenne78

ooooiiiih fruSofia hoppas plusset blir starkare! *håller tummar och tår*

• _koko_

Åååååh, FruSofia, graaatttttiiissss!!!!!
    De säger ju att ett plus alltid är ett plus, men jag förstår att det är svårt att tro på! :) Håller tummarna hårt för dig.

Jessie - att jag inte tänkt på det, något att ha i badkaret vore ju suveränt! Det måste jag kolla upp... :D

• FruSofia

Åhh tack vad ni är snälla! Önskar att ni också får plus samtidigt som mig NU!!

• mugglesfan

Grattis FruSofia!!! Alla som testat svagt plus har varit plussare hittills så det är säkert så. Du hade väl bara inget outspätt morgonurin i kroppen
    Önskar att jag varit i din sits!!
    Det känns som det var länge sedan det plussades sist (el har jag glömt ngn?) men det kommer väl ett gäng här efter helgen. Jag kommer säkert inte vara en av dem
    Fasen också, man skulle ha startat upp den här fabriken redan för flera år sedan...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???