• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

FruL!

Inte deppa nu!!!
    Jag tror nog säkert du kommer få uppleva plusset. men visst, jag veet, man önskar ju att det vore lättare...
    Kanske kan FruSofias pluss smitta av sig lite via denna tråden?! Som ett nytt form av datavirus...! ;)

• Victoria80

FruL, ditt plus kommer snart ska du se.

Jag vet en kompis som försökte få barn med sin kille och det gick bara inte.
    Dom gick till en jätte-bra gynekolog och han sa att dom skulle kolla killens sperma på ett enkelt sätt.
    Så dom fick i uppgift att ha sex på morgonen ett par dagar senare och inom 2 timmar så skulle dom vara hos gynekologen och så skulle han ta ut lite sperma och titta på dom i microskop.

Det visade sig att dom var lite väl trötta och att han ahde någon liten infektion som många killar kan få utan att dom vet om det och det kan i sin tur försämra kvaliten på spermierna.

Han fick någon medicin, typ, penicilin, och några veckor efter så var dom gravida!

• mugglesfan

Hur går det annars för dig Vickan, du som bara hade en chans? Känner du ngt? BIM på gång?

• mugglesfan

Lapinette: du hinner. Kom ihåg att vi konstaterat (var det pga Moppy?) att man ska fortsätta med 6 även efter ÄL.. Så göka på!
    Måste testa en ny smiley:

• Snart så....

Svimmade FruSofia av alla grattis?? :D

• sweetstreet

Jag har en fråga nu till er alla aladåbexperter!
    Jag cyklar ju tilllsammans med alla på snart så´s lista och ska allts BIMa i helgen, men denna veckan har jag plötsligt börjat få mer ÄL-liknande flytningar igen. Och är klart mer sugen på 6 än vad jag brukar vara såhär nära mens. oftast brukar min lust avta ngt dagarna innan samt under mens.

Tycker det här verkar så mysko! jag brukar inte alls ha sniglar i brallan såhär nära mensen!!!!!!

Tror ni det kan vara någon konstig infektion? Fast det förklarar ju inte den ökade lusten? Eller tror ni det kan vara något mysko med min ÄL denna månaden så att konsitga hormoner sprutar ut i kroppen utan kontroll??
    Jag tror verkligen inte jag är gravid för ajg känner INGET och då menar jag verkligen INGET av de symptom som man borde känna av. Typ ömma boops eller nöm mage. Inte ens mina vanlig pms symptom känner jag av.

Det enda jag drabbats av är en lätt förvirring över min kropp. Jag kan verkligen inte läsa den!!!!!

• sockerbiten

Grattis FruSofia!!!

Klart att det är ett pluss!

• sockerbiten

sweetstreet

Inte alla som känner något i början, du kan säkert vara gravid ändå! Flytningar är vanligt om man blir gravid.

• Snart så....

Sweetstreet: Kollade du med Äl-stickor när du hade ÄL? Tänkte om du har en supersen ÄL?

• Victoria80

mugglesfan, ja du... jag tyckte att jag kände på mig i torsdags att ÄL skulle komma, men jag kände den riktigt rejält på båda sidorna igår och i förrgår. Kanske dubbel ÄL....
    Vi hade sex flera gånger i helgen, både lör och sön. Så jag hoppas innerligt att det blir något.

Känner mig lite konstig i kroppen, men säkert bara inbillnig. Finns det inget test nu som man kan se om det blivit något, typ en sådan där lampa som jag hörde om

Jag väntar BIM den 17 Nov.

Du då?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???