• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Frullan!! För fan, du är inte ensam om att misslyckas få simmarna att stanna och befrukta ägget! Vi är antaglien en hel del som inte kommer plussa, inkl mig själv.
    NYA TAG. Se det positivt, ingen bebis i juli när alla är på semester... skönt med en augusti bebeis och roligare för barnet för de kan ju ha kalas lite lättare än mitt i sommaren, då är ju inga andra ungar hemma...
    Förstår att du är deppig, jag är det med för din skulle (trodde du var gravid) men se så.... upp med hakan och se fram emot Bisolvon och allt annat!

• _koko_

Det går över till på lördag. Och hör sen! Jag förstår att det känns deppigt och det är helt ok! Det är ju SKIT att vi inte ska lyckas! Vad är det för fel på världen när vi som har så mycket kärlek och trygghet att ge kanske inte ens får chansen, medan vissa barn växer upp i trasiga familjer helt utan kärlek... :(

• nu är jag fruL

cicci:
    hade du varit här nu hade du fått en stor tacksam blöt tårfylld puss på munnen
    du är för söt....

känner mig så oerhört ledsen

kommer sitta här ensam i tråden när ni alla är hemma och byter blöjor

• nu är jag fruL

koko: det är stort jävla fel på världen

förlåt alla för att jag drar ner humöret i tråden

• Moppy

FruL: det gör absolut inget. Det är ju därför vi är här i tråden :) Förstår precis hur du känner!

• Jessie76

Det enda du ska be om ursäkt för är att du ber om ursäkt! Kan garantera att ingen här blir sur eller less på att du blir deppig - vi finns ju alla här för varandra! Kom igen nu, sup till å sätt dig på pålen så känns allt liiiiiite bättre iaf

puss på dig

• sweetstreet

Jessie,

ja det låter ju jättespännande för dig!
    Tycker du ska testa dig! Helt klart!!
    :)

• Liten med Mindre

Nejmen FruL, vad jobbigt för dig att må så pestigt. Hoppas verkligen att vi får chansen att försöka pigga upp dig på lördag om det inte bättrat sig innan dess.

Befinner du dig i Hålan också? Utan chansen att få komma hem och bli kramad ikväll?? Skickar massor med strykekramar i så fall!

(När jag mår sådär brukar min man komma på att göra de mest befängda saker för att få mig att skratta. Det ändrar inte faktum att världen är felkonstruerad, men den är lättare att hantera när jag får skratta.)

• nu är jag fruL

ni är för söta
    men det känns verkligen inte kul alls att sitta här och sprida depp när folk är glada över att de plussar och har symptom osv. Jag vill ju inte förstöra deras glädje genom min sorg.
    MEN jag kan liksom inte hålla tillbaka...

usch

vad konstigt att det känns värre nu än vad det gjorde igr när jag faktiskt fick minuset.

jag borde ju ha vant mig...

• _koko_

Japp det är det, och därför får vi nog ta världen i egna händer, studsa den lite och skjuta iväg den åt H*LV*TE. :D

Å sen blir vi på smällen direkt!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???