• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

jo jessie
    jag ska berätta hur det gick
    Ett stort fett MINUS

usch jag vill bara lägga mig ner och dö

• Victoria80

mugglesfan- Jag känner mig också helt knäpp!!!
    Jag tänker på det oavbrutet, jag kan inte ens jobba!
    Hur ska jag kunna vänta i 11 dagar? Och säkert så blir det inget bara för att man såååååå gärna vill. Jag tror inte jag hade varit så här om jag visste att jag kunde försöka nästa månad igen... Men vi får väl se!

Vad konstigt att du hade sådan lång mens sist. Det är lite likt min situation, min mens var försenad 1 vecka och därför visste jag inte när min ÄL skulle komma, men jag kände i ju´för sig av den rejält när den kom...

Ont i magen brukar man få när man är gravid så du kanske är det

Håller tummarna för alla här!

• Victoria80

Jag har kikat in på FL och tittat på alla nyfödda bebisar!!!
    Gud, det e´sött och gulligt! Jag vill oxå ha en, eller två, eller tre, eller fler...

• FruSofia

jessie
    testar igen i morgon *nervös*

• Jessie76

Just ja, så var det ju... Håller tummarna som sagt
    Jag har mailat till dom som gjorde undersökning på mig igår, för att höra om det finns en chans att man är under omständigheter
    Jag tror inte det, men så får man det ur världen

• _koko_

fruLlan - det blir många tröstöl på lördag, jag lovar!! Eller vin eller sprit eller alltihop! Jag har inte heller bokat in något efteråt (fast ska festa ikväll, på torsdag och på fredag, så det kan vara lite tungt på lördag...).

Och jessie, som nån sa tidigare, man ser inte automatiskt att någon är gravid på ett blodprov, man måste ju TESTA blodet på just det ämnet... :)

• Bröllopstokiig

Frus Sofia,
    Tack för all informationen, när var det du hade BIM? igentligen? Du testade ett par dagar tidigare då eller?

Jag vet vad du menar med att det känns annorlunda. Jag kommer ihåg det från min graviditet förra gången. Jag trodde jag fick mens (brun blödning när mensen skulle kommit), testade minus, sen gick det ett par dagar och man kände att det var något annorlunda, så du är säkert gravid! man bara känner det ju.
    Trist att det inre känns ngt här. Tycker jag känner att mensen är på väg då o då, men den kommer inte.... ska iofs inte dyka upp på 3 dagar men ändå...
    Inga direkta flytningar här, men så mycket papper som jag har kört upp i muffen har jag väl torkat ut totalt! hahahahaha

Äh nu får jag jobba lite igen....

• nu är jag fruL

koko: just nu känner jag knappt för tröst öl eller någon ting. och DÅ är det illa vill jag lova. det känns som om jag lika bra kan stanna hemma eftersom jag fick sån depp attack...

• Snart så....

Klart du du ska träffa oss FruL, inte banga oss nu :(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???