• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Hahahaha!! Jessie! Tror vi sitter i samma båt och gungar du och jag!!! :D

• nu är jag fruL

jessie
    hur vet du det???
    har du testat dig??

om du nu verkligen vet så kan jag gråta en skvätt för din skull också om du vill. Jag menar när jag väl håller på....

• Lili 2006

L, varför trodde din gyn att det kunde bli svårt för dig att bli gravid? Kan de/du göra nåt åt saken? Jag tänker hormoner eller så...

Men man får respektera sin partner och jag förstår din man att han inte vill ljuga, men samtidigt så får ju han förstå dig också, eftersom någon redan givit dig ett förhandsbesked.

Usch vad jobbigt - styrkekram till dig!

• nu är jag fruL

lili
    han trodde att det eventuellt kunde vara så att jag har endo. Men han kunde inte säga säkert innan jag gjort titthåls op och det vill han inte göra förräns vi försökt en längre tid...

tröstlöst att bara vänta

• nu är jag fruL

för det är inte så att jag hoppas mindre även fast jag vet att jag kanske har svårare än andra...

• Jessie76

Ja för att mitt andra namn är GynekologbarnmorskaläkareSaidaAndersson (generad) - nä inte vet jag ju men jag har ju haft mens och känner ingenting så vi släpper det nu. Känns som att man har slängt ut alldeles för mycket stålar på gravtest i onödan (känns det som nu iaf, när dom visat neg) - FruLlan! GravTest = GT = Gin och Tonic! Haha coolt...

• Snart så....

FruL: Konstigt, koko fick ju reda på det ganska fort?? Kanske skull gå till en annan gyn och kolla dig? Inte roligt att leva i ovissheten och tiden bara går...

• nu är jag fruL

ja jessie
    jag kanske skulle byta mina GT
    från grav test till gin tonic. Jag lovar att jag får mer plus och positivt ut av dom

ja hur kunde koko få reda på det ...
    hmmm hur kollade hennes gyn?

• sweetstreet

Ja FruLLan!
    Tycker du borde kolla med annan gyn också! Kanske kan du få beskd snabbare då
    Det är iallafall bättre att veta än att sväva i ovisshet.

• sweetstreet

Hahaha!
    GT!
    Ja vem vet. Så länge ni inte kissar i drinkarna så! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???