• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • FruSofia

Det är är tredje försöket att få till syskon till våra andra två.

Jag fick pos på äl test på dag 10 och 11. Kände äl på kvällen dag 11. Vi körde på dag 5,7,9,10,11,12 . Efter äl har jag inte känt de vanliga ömma tuttarna och molvärken som jag gjort tidigare cykler. Nu på dag 21 av 25 har jag haft huvudvärk ett par dagar, och idag öm precis på bröstvårtorna och allmänt annorlunda (ni kommer fatta hur jag menar )Har även haft mycket vita flytningar efter äl och det brukar jag inte ha.

Tycker också det är smått fantastiskt att testet kan visa minus halv fem och positivt halv ett Fast någon gång ger det ju utslag om man är gravid och jag har lyckats pricka in det exakta ögonblicket för det tydligen. Snacka om tajming Men jag vågar knappt lita på det än, trots att jag känner igen känslan från de andra grav. Man har ju inbillat sig symtom förr

• _koko_

AHA!! sweet - många som sedan plussar har inte haft pms som de brukar, men däremot ökade flytningar. Jag tror du är på smällen. :D

• Lili 2006

Sweetstreet - du kanske har dubbel ägglossning? Dvs att om båda äggen blir befruktade så är det chans till tvillingar?

• sweetstreet

Nej denna ÄL struntade jag i stickorna och körde varannandagsmetoden runt min beräknade ÄL.

Men jag trodde det var ok för jag ahde de vanliga ÄL-symptomen då med, sniglar och hela härligheten! ;)

Därför fattar jag inte alls nu.....

• FruSofia

Förresten, TACK för grattisen!!!

• sockerbiten

Du är säkert gravid sweetstreet!

• FruSofia

Ja, förresten - inget pms humör heller än!

• FruSofia

sweet..
    dålig koll har jag nu, men när har du bim? har du testat?

• sweetstreet

oj!

Hopps!
    jag som verkligen hade ställt in mig på att det verkligen inte tog denna gången! Och att jag absolut INTE skulle tänka på något innan jag skulle BIMa utan bara "vänta in mensen".
    men nu när alla desa ökade flytningar dykt upp som symptom så har man plötsligt fått myror i skallen... ;)

• sweetstreet

Jag har BIM nu i helgen. Söndag tror jag om jag räknat rätt.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???