• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Hej tjejjor!

Jag svarar:
    1. Oj, vet inte riktigt. Tog ut spiralen i somras men har inte försökt på allvar. Funderar på att köra från och med......NU!
    2. 2 Barn, en fyller 8 idag och den andra blir 7 i Juni (shit!!!! Tiden flyyyger förbi )
    3. 29 Juli 2006

Bakifrån båda barnen och ingen av dom i sängen Lillis, så vet du

Jag hade superkonstig mens den här gången som sagt, den kom aldrig igång och nu är den nästan slut... underligt... Jag brukar ha Niagara fallet i 3 dagar typ.
    Inge ont i bröst eller magge heller
    Jag är inte gravid, inte vad dom sa på min hälsokontroll igår iaf då dom tog både blodprov och urinprov (för visst borde dom sagt nåt?)
    Jag undrar däremot om jag inte haft ägglossning, vad tror ni proffs?

• Eden-06

Hihihi känner igen det där med att stoppa upp papper för att kolla ordentligt Skönt att man inte är ensam om sina nojor

FruSofia: BIM på lördag men då ska du inte lita på vad testet visar. Håller tummarna för dig.
    Känns det som om mensen är på väg? Har du några andra symtom?

Kramar tjejer. På väg till jobb nu.

• Lili 2006

På hälsokontroll tror jag inte de brukar ta grav.test obligatoriskt, man måste nog be om det! :) Kul Jessie - håller tummarna!!!

• Eden-06

Tack för uppmuntran tjejer. Klart vi inte ska ge upp. Ska bara ha kroppen att fatta det också

• Liten med Mindre

Får jag lägga in ett lite negativt inpass i röda-pappersdebatten. Drabbas alltid (sista 3 åren) av brunröda spår på pappret i upp till en vecka före mens.

Fast å andra sidan behöver jag ju framöver inte se dem som just tecken på mens... :)

Än finns det hopp! (Fast just nu känner jag ju inget i brösten. Bara träningsvärk.)

• nu är jag fruL

usch den som ändå kunde känna lite hop...
    känner bara sorg och hopplöshet

det känns som om det aldrig kommer att fungera för oss.

Förlåt att jag sprider negativ stämning

• Liten med Mindre

FruL - då får vi börja sprida julstämning istället. Det blir jag alltid glad av, och det är säkert bra för plussitiviteten.

• Emmylou

Hej alla underbara kvinnor i barnfabriken!
    Hänger kvar och läser trots plusset . Jag kräks och gråter om vartannat men annars är det fantastiskt! Häromdagen kände jag likten av vitlök och fick springa på toa...sen var det för jag kände lukten av rockringar?? Det här är galet . Snart inne i vecka ´12(fredag), hoppas hoppas att allt går bra! Håller tummarna för alla er- "may the force of fornication be with you"

• nenne78

helloooouuuuu!!!! Det tar ett tag att komma ifatt om man inte varit här på morgonen...

Håller tummarna får er som ska BIMera nu i dagarna!!!!!

Apropå den diskussion jag startade, jag har en grisrosa åderpåle som är gigantisk så ibland är den för stor helt enkelt. Men allt annat funkar, man behöver inte ha något som rör sig. Typ skruvmejsel. INTE den vassa sidan

Så nu blir det en färgglad sak som inte ser ut som en ... öh sån.

Jag har sett en toksöt ljusgrön sak som ser ut som en mullvad som håller en blomma i handen. Kanske något för er som funderar på att skaffa en för första gången?

Jag har handlat på RFSU's hemsida och via Himmelriket.se det sistnämnda hade party för oss på en möhippa. Då handlade jag lite olika glidmedel samt en ring till gubben med en durrande delfin ovanpå. Vet inte vad jag tänkte för den är mest skrattretande. Måste skrivit fel nummer på beställningen i min iver!!!

Min man äääääälskar att titta på när jag använder den. Så Frullan, det kanske är bäst om han får välja vad ni ska ha. Titta in på t ex RFSU så kan ni botanisera tillsammans. ihihihihiihih!

• nu är jag fruL

helt plötsligt känner jag mig väldigt ung, oskyldig och oerfaren

jag blir nästan lite generad av alltihopa

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???