• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

AM: har inte du beräknat datum idag? Spännande...
    Vart tog Vänner-fan vägen förresten? Hon var en flitig skrivare ett tag...
    Japp Nenne, du antog utmaningen att skriva lite mer snusk i den här tråden också he he

• pirr!

AM- hahaha!!
    En lite, kanske för (?), privat fråga.. Svara om du vill , men stämmer det att lusten ökar mot slutet av graviditeten?

Har haft bekanta som berättat om detta och att de hade rätt mycket BRA sex mot slutet och attt lusten var större och att det var lättare att få orgasm...

• Lili 2006

Godmorgon flickor...

Det blev inget resultat av putandet igår... somnade i soffan, precis när min man berättade om sitt samtal han hade haft med en säljare av pensionsförsäkringar... usch - jag ska försöka vara en bättre fru idag och åtminstone inte somna när han pratar med mig.

Oj, en diskussion om porr och tillbehör! Kul ;) Återkommer med rekommendationer snart..

• mugglesfan

Apropå ställningar och kuddar: jag tror inte de har ngn som helst betydelse. Sperman sprutar ut ur penisen med typ några hundra km/h el ngt sådant (jaaa, mkt iaf) så någon kudde behövs inte för att de ska komma rätt.
    Däremot kan nog tjock slemhinna vara ivägen. Det var väl det rosenrot el bisolvon hjälpte mot el har jag fattat fel?

Vi verkar vara många som är inne på försök 4! Känns som att det är ett gäng som blev gravida på första försöket och sedan ett gäng som fortfarande väntar. Inte så många som blivit gravida på 2:a el 3:e försöket, konstigt...

• mugglesfan

Jag har inte testat själv men jag har en kompis som fick ett vibrerande ägg (såg ut som ett hårdkokt ägg tydligen) och det var tydligen rätt effektivt.

• mugglesfan

Fin symbolik också...

• mugglesfan

Glömde skriva att hon fick det av sin dåvarande pojkvän i present och de använde det tillsammans under sexakten (på henne då) och det funkade tydligen finfint. Man kan säkert använda det på egen hand också...

• Lili 2006

Man kanske kan spruta upp nässpray i m*ffen? Det borde ju vara slemlösande...

• Liten med Mindre

Nä - nässpray är väl avsvällande. Tänk om svällkropparna slutar svälla. Då blir det ju mjukt och trist. :(

• Lili 2006

Rekomendationer:
    1. Sök på nätet! Men kanske inte på jobbet ifall sidorna spåras
    2. Gå på eller arrangera ett hemparty för såna attiraljer - Perfekt för en tjejkväll!
    3. Införskaffa en "kanin" - känns som ett måste.
    4. Prova gärna lätta vibrationer på honom också
    5. Ögonbindel kan vara oerhört spännande...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???