• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Eden-06

Ni skriver så mycket att jag känner mig sent ute. Vill bara krama alla som det inte gick vägen för denna gången. Frustrerande, bittert, ledsamt och allt annat på en gång. Förstår precis.

Väntade själv ÄL igår (varit regelbunden de gånger jag testat tidigare). Ingen börj på stickan varken igår eller idag. Blir kanske ingen ÄL denna gången
    Ska man behöva oroa sig för det också

• mugglesfan

Eden: ge inte upp, fortsätta testa. Det kan bli lite konstigt vissa månader.
    Har du testat även föregående månader (eftersom du säger att du haft regelbundet)?

• Eden-06

Ja, jag har testat tidigare också. Börjar alltid med ömma boobs och dag 15 i menscykeln har jag testat full böj vid 5 tillfälle. Brösten känns dock inte så ömma som de brukar göra så det är kanske bara en sen ÄL denna gången. Försöker tänka plussitivt men det är svårt. Skönt att hänga här med er tjejer

• Bröllopstokiig

A.M. Tack för svar. Var precis på toa och kollade läget... slemmig brun/röd flytning (pytte pytte fock) men det är väl början på mensen. depp depp (men i och för sig så körde jag upp lite papper för att kolla, det var torrt i trosan så att säga. Vad knäpp man är, kolla kollar kollar om mensen ska infinna sig.)

nu är jag fruL: Jag körde med både Rosenrot och bisolvon fram till ÄL, men det verkar inte ha hjälpt mig. Men jag tror på Bisolvon, så jag ska äta det nästa gång med.

• A.M.

CicciL
    Så höll jag också på - körde upp papper för att kolla ordentligt ...
    Men ... nu kanske jag inger falskt hopp, men i alla fall ... är man gravid kan man ha känsliga slemhinnor och då kan man börja blöda lite av för våldsm hantering av toapappret ... Som du märker så håller jag fortfarande tummarna för dig!

• Moppy

A.M & CicciL, det är nog det jag har, har haft pyttesmå bruna flytningar så fort jag har ansträngt mig, min gynekolog sa att det är vanligt som nygravid.

• FruSofia

Så har jag slösat ännu ett test som visade så jävla negativt det bara kunde Fast det kanske inte är riktigt kört än, har ju inte bim förrän på lördag, men det känns helt kört

• Moppy

FruSofia: Testerna visar väl bara positivt upp till 3 dgr innan? Fast det hjälper ju inte när man är eager, I know...

• nu är jag fruL

cicci: jag håller också tummarna för dig. Jag tror att det faktiskt kan vara så att du är gravid just för att du verkligen INTE tror det.
    Hoppas hoppas!!!!!!!

eden: ge inte upp!!!!!
    Om det är något som man lärt sig udner hela den här vilja bi gravid kampen är att kroppen VERKLIGEN kan lura en och spela en spratt bara för att man tänker på det. ÄL kan nog komma vilken dag som helst.
    Första månaden vi försökte var ju min mens 4 dagar föresenad av någon anledning och det har den aldrig varit vare sig innan eller efter.

• Lili 2006

Hur många graviditetstester förbrukar ni per månad?
    Var köper ni dessa? Finns tillförlitliga CB-tester att köpa billigare?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???