• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

hahaha...vi har ju pratat om en glöggkväll så det är inte omöjligt :D

• _koko_

Hahaha, oj, det har du ju rätt i, jag ändrade aldrig i listan... Har gjort det nu, så nästa gång blir det rätt igen. :)

• Storasystern

Glöggkväll låter toppen! :)

Jag sitter här och är hur o-gravid som helst och kan inte göra något åt det eftersom husbandet är hemma i Sverige. SKIT! Och så missar vi nästa chans bara därför...

Nenne, det är färg som gäller alltså? Finns det flerfärgade? Blir kanske extra kul då?! ;)

• pirr!

Hej på er!

Gjorde faktiskt ett test i går efter att ha gått över 4 dagar. Typiskt nog funkade det inte.. det lilla kontrollsträcket kom ej och då skulle man ej läsa av i svarsrutan (såg dock att det var ett stort fett minus!!). Vad tror ni. Är det minus eller ska jag testa igen?

Kräver visst lite rutin att kissa på pinne.. )

• _koko_

A.M. - hur går det med färdknäpparna?? Inge vidare? ;)

Ang leksaker fick jag en enorm åderpåle av mina gymnasiekompisar (ensam tjej i klassen...) en gång. Har försökt använda den några gånger, men den är f*n för stor!! :D

• _koko_

pirr! - Testa igen, kommer inte kontrollstrecket säger inte testet någonting. kissa i en burk eller nåt i stället så är det lättare. :)

• Meddelande borttaget
  • A.M.

Hoppsan! Skrev just ett inlägg som stoppades i filtret - vilken gammal snuskmaja jag tydligen är

Färdknäpparna går inget vidare - eller de har ingen verkan snarare. Har nu taktiken att ligga i en soffa och gnälla. Få se om det hjälper ...

(I tionde månaden p g a av att man räknas som gravid i 9 1/2 månad och de sista veckorna går ju då in i tionde månaden)

• A.M.

pirr!:
    Använd digitalt gravtest nästa gång - där man får svar GRAVID eller INTE GRAVID - betydligt mer lättavläst! Lycka till!

• nu är jag fruL

Hejsan tjejer
    Alltså vilket spruuuuuuut det är i tråden
    Ha ha ha
    Men det är härligt att se. Självklart ska vi ha fler träffar och då får vi hoppas att fler kan komma.

Nenne: SKÖNT med frispråkiga människor
    Och för att prata leksaker så?
    Jag föreslog för maken för ett tag sedan att vi kanske skulle köpa lite leksaker för att piffa upp allt lite nu när vi hetsKnu*llar runt ÄL
    Tyvvär så tog han det lite på fel sätt och tror att jag inte tänder på honom längre? Så är det ju INTE men det blir lite VÄL mekaniskt ibland och då händer det inget för mig. Jag hoppas att han kommer förstå så vi kan leka lite.

Men jag är helt enkelt inte så bevandrad i den välden men jag skulle nog vilja testa? MEN jag behöver lite tips. Jag har aldrig provat något, så vad ska man prova. Skulle vilja ha en massage apparat av något slag, är inte i jättebehov av just en lösis utan mer en vibratoir kanske. Nån som vet nån bra och var man får tag på dom.

Faaaaaaaaan vad det bara MÅSTE ta nästa gång
    Jag kommer bli TOKIG annars och slå någon stackare.

Igår köpte jag vitaminer till maken och omega 3 till mig. Jag blir väldigt dålig i magen av dom dock. Dessutom så köpte jag bisolvon. Hur länge innan ÄL ska man ta dom, cicci du visste vel?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???