• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

JAg är helt säker på att jag inte skrev en smiley i slutet av parantesmeningen -skumt!

• Snart så....

Mugglesfan: Det brukar dyka upp smileys även om man inte vill, ibland i de mest opassande sammanhang.

• Skärgårdsbruden

Snart så: Har du också BIM då? Jag är ju rätt ny i den här tråden så jag håller inte koll på alla än :)

• Bröllopstokiig

1. Försökt sedan början av juli, 5-6 e försöket
    2. inga barn sedan tidigare
    3. gifta sedan 19/8-06

Sympåtom= 00000

• mugglesfan

Apropå att få nyfikna frågor: min mans farmor undrade när vi tänkte skaffa barn (iom att vi gifte oss i juli), om vi tänkte göra det innan eller efter att vi flyttat in i nya lägenheten (i april nästa år). Hmmmm... De tror att det bara är att trycka på en knapp...?
    Jag beställde en V70 bifuel i förra veckan som tjänstebil (miljöbil så det blir lika billigt som vår mkt mindre icke-miljöbil som vi har nu) och genast tror alla att jag är på smällen!
    Hur enkelspåriga är folk egentligen?! JAg ser ju vad de tror här på jobbet, menande blickar och antydningar om att barnvagnar går ju in bra i en V70...
    Dessutom har jag ju en jobbarkompis som råkade se förra tråden och han tittade mkt konstigt på mig nu vid fikat när jag berättade om den supergoda Strawberry Daquirin som jag drack i fredags - fniss!

• Storasystern

Hej hej! Tillbaka efter en veckas semester!

Enkätsvar:
    1. 4 gånger
    2. Nix
    3. Oktober-06

Kul med ny tråd och mycket aktivitet! :)

• Lili 2006

Skärgårdsbruden - skoj med den fulla maken :)

Just nu passar vi på att dricka vin ordentligt på helgerna - ifall det skulle ta sig så får man ju ändå avstå i minst ett år...

Det blir ju inte så kul för maken att dricka vin själv när man sitter där med magen. Är lite orolig för detta faktiskt - vi tillhör kategorin som är väldigt förtjusta i goood mat och då passar det ju så bra med ett glas vin till.

Missuppfatta mig rätt - skulle bebis vara på väg så är det nog inte ett svårt val!

Kul med alla svar på enkäten!

• Snart så....

Hörni nya, ni får gärna dela med er hur gamla ni är och var ni bor. Koko har en förnämlig lista med alla på tråden. Går att hitta på sida 2 :)

• Skärgårdsbruden

Skoj!
    Jag är 29 och bor i Stockholm.

• Lili 2006

Ja, förstås ska man ju berätta vem man är också!

Jag är 30 år, kommer ursprungligen från Stockholm men nu lyckligt nedflyttad till västkusten till min man!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???