• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Himmel vad ni skrivit mycket!!!!!!!

Välkommen alla "nya" till tråden förresten"

Och Snart så,
    Jag BIMar också i helgen!!
    Men känner i likehet med Cicci inget alls så jag tror nog inte det tog denna månaden heller... :(

• Lili 2006

:)

tror iofs att det var ÄL-time i slutet på förra veckan men nu ska jag gå hem och puta med rumpan lite och se om inte mannen blir lite sugen.
    Tack för tipset så länge!

• sweetstreet

och svaren på enkäten:

1. 3:e aktiva försöket, men har kört oskyddat sedan i våras
    2. inga bar sedan tidigare
    3. gifte oss i juli i år

• sweetstreet

haha inga bar...
    Menar såklart inga barn!!!

Men visst, vi har ingen bar heller sedan tidigare, utna brukar istället besöka lite olika barer då och då när andan faller på!! ;)

• Moppy

Lili 2006: angående ställningar så körde vi gamla hederliga missionären under ÄL innan jag blev gravid, sedan kudde under rumpan ;) Vet inte om det var kudden som gjorde susen men det kändes fel att släppa ut de små rackarna för tidigt ;) :D

Tilläggas bör att inga av de 'samlagen' var speciellt lyckade, vi var båda antingen stressade, bakis eller osugna. Så trodde inte att det skulle gå, men naturen verkar inte bry sig om ens 'state of mind' ;)

Kommer med andra ord inte riktig kunna ge vår unge en solskenshistoria om att han/hon blev till under en passionerad älskog... Det var mer mekaniskt in, ut och klart!

• ljuvlig

Oj, vad tråden har fått fart! Som vanligt tar det en stund att läsa igenom allt...

nu är jag fruL;
    det är ju attans att det inte ska bli nåt! Förstår att du känner dig ledsen. *kram* till dig och glöm inte att du är ensam! Rider du? Jag älskar hästar och har ridit nästan hela livet, har du egen häst?

Jag tror att jag är på G med ÄL vilken dag som helst och denna gång har vi kört VARJE dag. Hi, hi det har faktiskt varit ganska skoj Får se hur länge vi orkar

Sedan till enkäten
    1. 4:e försöket denna gång
    2. Inga barn
    3. Blev Fru i juli -06

• _koko_

Enkäten först. :)

1. Försökt sedan i juli, men inte varje månad och inte alltid helhjärtat pga diverse orsaker som ni kan hitta i tråden, hahaha... :D
    2. Inga barn sedan tidigare.
    3. Är inte ens förlovad...

Har listan på jobbet, så jag får läsa igenom de senaste sidorna i morgon igen och lägga ut en ny uppdaterad lista!
    Kul att vi blir fler!!

Har nu köpt mittval man till sambon också, det kan ju inte skada att se till att han får i sig det han behöver också. :)

• nenne78

1. 1:a försöket going on 2nd...
    2. inga
    3. gift 061007 med PRINSEN sen 11 år tillbaka (951104)

åååh jag har sån bautamens! Det bara störtblöder!!! Å jag är så himla k*********t!!!! Sitter och klappar maken i soffan och han bara myser och tycker jag är gosig men vill inte in och kika bland alla tomtar i garaget. När ska det sluta?!??!?!?!

• nenne78

har inget nasty att rapportera, ÄLcentrifugen är hos verkstaden och lösballen har fått kortslutning. Det sista var iofs sant. Måste ha en ny. Denna gång skippar jag det naturtrogna och går på FÄRG! Maken vill helst också ha en som är mindre annars är det så uttänjt när det är hans tur. *S* Måste surfa vidare... tjingeling!

• sweetstreet

Nenne!
    Färg är alltid kul!!!!!!
    Ta någon fin eller rolig som ni båda gillar! :)

Hehe, så du har alltså inte dina tomtar på loftet då´rå...??! ;) :D :D :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???