• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Brudsommar, angående att inte nämna. Det är ett gammalt kompisgäng, så vi ville se hur lång tid det tog innan någon märkte. :) Ses ju inte så ofta, och tyckte väl att det borde märkas, eller skapa frågor.

Om jag hade velat "dölja" något i helgen, så hade jag nog försökt skylla på min gamla magsjuka, eller något annat problem med magen, som inte får folk att fly av bacillskräck. (nyligen fått en konstig allergisk reaktion av något och tar de lugnt med det mesta?)

• Liten med Mindre

1 - 5 månader
    2 - inga barn
    3 - gifta 5 månader

• Skärgårdsbruden

Lili 2006: Smart det där med vinet! Själv skyller jag allt man måste avstå ifrån under försöken på magkatarr som jag ofta har... ingen verkar tycka att det är konstigt! :)

Hörde om ett par som satt mitt emot varandra på middagar och där han drack varannan gång från sitt glas och varannan från sin frus glas som stod bredvid varandra... hmmm... undrar hur full han blev och om ingen anade ngt?

• Lili 2006

Här kommer enkäten ifylld från mig:
    1. Hur länge har ni försökt?
    5 månader
    2. Har du och/eller din man några barn sen innan?
    Ja, min mans äkta och mitt bonusbarn
    3. Hur länge har ni varit gifta/när är den stora dan?
    Sen augusti 2006

• Snart så....

Ojoj vad ni varit flitiga här, själv har jag faktiskt jobbat :D

CicciL: mina symptomer har nästan försvunnit så det var säkert bara saker som spökade sen ÄL:en :( Nu får man vänta på BIM i slutet av veckan. får testa på lördag morgon om den inte dykt upp innan, så man vet säkert med vindrickandet då hahah

Välkomna hit alla nya!

• Skärgårdsbruden

Enkätsvar från mig:
    1) första gången den här månaden och jag är redan nojjig... bådar inte gott! Väntar med spänd förväntan på BIM runt to-fr, fast jag räknar inte direkt med ngt.
    2) Inga barn sedan tidigare
    3) Gifta sedan augusti i år

• Snart så....

Åhh en enkät:

1. försök nr 4
    2. inga barn
    3. Ska gifta oss juli 2008, varit ihop 14 år då :)

• Frutti

1 Vi har inte börjat ännu - men ligger i träning )
    2 Inga barn
    3 Gift sedan juni

• Snart så....

Skärgårdsbruden: Roligt, du tillhör en "stor" grupp som har BIM då :D

• mugglesfan

1. Försökt sedan slutet av juli (sedan bröllopet)
    2. inga barn sedan tidigare
    3. gifta sedan 29 juli 2006

Det där med alkofritt vin i egen flaska var smart (har jag inte tänkt på). Väljer man skruvkork så kan ju ingen ana ngt!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???