• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

sweet - jag kände att det kanske var dumt att väcka förhoppningar om det sedan visar sig inte vara något, men samtidigt vill man ju få skrika ut JAG VISSTE DET när du sen plussar! :D

• sweetstreet

Ånej! Jag som verkligen inte skulle hoppas denna månaden eller i varje fall inte fundera på detta!!!!!
    Nu går det ju itne att tänka på annat!!!!!! Aaaaaarrrrggggh!!!!!!!!

• sweetstreet

Jo koko visst är det så!
    men herregud, man är väl en vuxen männsika som kan ta motgångar när de kommer ;)
    Så jag är bara glad att ni hoppas och tror på plus för mig denna månaden! :)

jaja, man kanske ska passa på att vara lite glad nu. tids nog så lär man bli besviken när mensen ändå kommer som ett brev på posten...

• sweetstreet

Så vad jag ville säga med mitt inlägg ovan, var egentligen bara att jag är glad för att ni "hejar" på och hoppas med mig.

Det bästa med allt är ju att jag vet att ni finns där och stöttar den dag besvikelsen ev kommer också och man bara vill gråta o skrika o slå sönder något.

• sweetstreet

Men nu måste jag till jobbet.
    Annars blir jag mer än lovligt sen.

Loggar in igen när jag kommit fram och kollar om det kasnke finns några andra saker som kan förklara mina flytningar än en ev. graviditet.

Shit! jag drack ju en hel del alkohol förra veckan och i helgen förresten!!!!!
    Ja ni ser ju, redan nu är det helt omöjligt att gå tillbaks till min coola och relaxade inställning till denna månads försök.

• _koko_

Åh vilken härlig omväxling med så mycket plusitivitet här i tråden!!!

• FruSofia

sweet...
    Lugn! Jag har druckit vin och käkat allt möjligt dumt ända sedan äl. Det har ingen betydelse så tidigt! Det kan gå vägen ändå som väl är! *se, nu pratar jag som om jag var helt säker på att jag är gravid - slår mig själv i skallen*

• mugglesfan

Victoria: jag har tyvärr ingen aning längre när jag BIMar. Förra mensen var jättekonstig, 12 dgrs blödning. Skulle haft ÄL förra måndagen men aladåben kom på onsdag så jag kanske hade ÄL på fredagen. Igår och idag har jag haft jätteont i magen. Kan ju vara mensont men det brukar inte kännas såhär. Dels har jag nästan aldrig mensont och dels brukar det kännas annorlunda, jag brukar få ömhet i korsryggen. Men det här är mer på framsidan.
    Säkert bara allmän magbakterie...
    Kontentan är iaf att jag är osäker på min BIM, jobbigt.
    Jag försökte med att slappna av och tänka mindre på det här fabricerandet genom att strunta i ÄL-stickorna denna månad men det sket sig kraftigt. Tänker på det hela tiden (det är ju inte lättare att låta bli när det känns i magen hela tiden).

• mugglesfan

Grrrrrrr... vill inte tänka på det här, det är säkert därför det inte funkar! Aaaerrrrrgghhghh

• Jessie76

Sjukt Sweet - jag hade precis samma förra veckan (skulle ha fått mens i söndax men den kom i fredags och kom aldrig igång...) flytningar och ingen mensvärk...
    Men jag blöder liiiiiite fortfarande... Så jäkla konstigt
    Bli inte rädd nu Sweet, jag menar inte att du kommer få mens - förlåt.... Jag hoppas du inte får det Jag är bara fundersam vad som händer

Fru Sofia - ska du testa igen snart eller?
    Hur gick det för er andra som skulle testa?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???