• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Ska pigga upp mitt eget humör genom att träna med personlig tränare ikväll. Riktigt musklig är han, och jag jobbar som ett djur för att inte verka mesig bredvid. :)

Det känns av någon anledning alltid bra att ha ont överallt efteråt. :D Jag glömmer alla andra ev symptom i alla fall.

KRAM och trevlig kväll!

• sweetstreet

Hallå här nu FruLLan!!
    Hoppas du peppat upp dig tillräckligt till slutet av veckan eller möjligtvis början pånästa när jag kommer inse att mina flytningar inte alls är något symptom, utan bara kroppens som spökar som vanligt. Då kommer jag att böla ut här i tråden och då är det ju bra om du åtminstone kommit upp lite ur deppträsket...

• nu är jag fruL

vi får se om jag någonsin kommer upp ur depp träsket
    men OM jag gör det så lovar jag att stötta!

• sweetstreet

Som ni märker har mina akuta "tänk-om-tankar" nu lugnat ner sig under min väg till jobbet. Nu är jag återigen inne på att jag faktiskt inte tror att det är något.

Men håller verkligen tummarna för dig Jessie!!
    Och FruSofia är jag ju mer eller mindre säker på redan är gravid eftersom det var ett plus, om än svagt, så var det ju faktiskt ett pluss, så där behövs kanske knappt några tummar längre eller?

• nu är jag fruL

inte för att du kommer att behöva det jag tror det är saker på g där i äpplet

• sweetstreet

Självklart kommer du upp ur deppträsket FruL!
    Det är bara det att det är så jobbigt varje gång man hamnar i den där jädrasn återvändsgränden! Jag vet och jag känner med dig!

Men hittills har det ju gått bra att "komma igen" och föröka fokuser in sig på nästa ÄL. Och nästa och nästa och nästa...

Och vem vet, vips en dag kommer kanske plusset ändå! När du minst anar det!!!

• sweetstreet

Nja Fru L!
    Tack för att du fortfarande tror det, men jag har verkligen sansat mig nu och börjat tänka på alla tidigare menser och pms:er etc och kommit fram till att jag nog kanske ändå brukar ha lite mer flytningar annars också inann mens.

Men som vi ju alla vet här på tråden så är det så himla lätt att förstora saker och ting. Nu snackar jag inte om att göra en höna av en fjäder utan snarare att göra hela jädrans f-ing Kronfågel industrin av ett "fiskmjölskorn"!!!!! Ja ni vet ju hur det är. ;)

• Lili 2006

FruL...

Nåt som hjälpt mig när det gått åt skogen de senaste månaderna är att tänka att jag och min man kan njuta av att vara med bara varann en månad längre, utan barnaskrik på nätterna. Vi älskar ju att sova lääänge på helgmornarna t ex och det är ju svårt när man har bebis.

Men jag förstår hur du känner och det är helt okej att deppa lite! Det är klart när det är en bebis och ett plus man önskar sig mest i hela världen!

• Snart så....

Fatta vad rika vi skulle kunna vara om vi lyckades göra en hel fågelindusti av knappt nått :D

• nu är jag fruL

lili
    jag har försökt tänka så. Men saken är den att vi sköt lite på att börja försöka för att vi ville ha sommaren med bara varandra och vin... så det känns som om jag redan fått den extra ensamma tiden med maken
    jag vill ha BEBIS

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???