• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Ska pigga upp mitt eget humör genom att träna med personlig tränare ikväll. Riktigt musklig är han, och jag jobbar som ett djur för att inte verka mesig bredvid. :)

Det känns av någon anledning alltid bra att ha ont överallt efteråt. :D Jag glömmer alla andra ev symptom i alla fall.

KRAM och trevlig kväll!

• sweetstreet

Hallå här nu FruLLan!!
    Hoppas du peppat upp dig tillräckligt till slutet av veckan eller möjligtvis början pånästa när jag kommer inse att mina flytningar inte alls är något symptom, utan bara kroppens som spökar som vanligt. Då kommer jag att böla ut här i tråden och då är det ju bra om du åtminstone kommit upp lite ur deppträsket...

• nu är jag fruL

vi får se om jag någonsin kommer upp ur depp träsket
    men OM jag gör det så lovar jag att stötta!

• sweetstreet

Som ni märker har mina akuta "tänk-om-tankar" nu lugnat ner sig under min väg till jobbet. Nu är jag återigen inne på att jag faktiskt inte tror att det är något.

Men håller verkligen tummarna för dig Jessie!!
    Och FruSofia är jag ju mer eller mindre säker på redan är gravid eftersom det var ett plus, om än svagt, så var det ju faktiskt ett pluss, så där behövs kanske knappt några tummar längre eller?

• nu är jag fruL

inte för att du kommer att behöva det jag tror det är saker på g där i äpplet

• sweetstreet

Självklart kommer du upp ur deppträsket FruL!