• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • lollan79

åhhh herregud va mycket att läsa!!! Har jag nåt att göra på kvällarna :)
    När jag åkte hem idag åkte jag förbi apoteket och köpte mig ägglossningstest. Måste veta om jag överhuvudtaget har nån satans lossning över huvudtaget!! Man börjar ju undra...hmmm......
    Såg att nån gjorde en så fiiin lista på oss alla här, med ålder på oss. Lollan79 är hela 27 år eller jordsnurrar som det kanske heter :) :)
    jaja nu ska jag mensa vidare här bläääääääääää

• sweetstreet

Hm,
    själv funderar jag verkligen över detta att man kasnke inte kan få biologiska barn. Och jag tror (vet ju inte alls säkert än) men jag tror att jag hellre skulle satsa på adoption då. Känns så konstigt att betala dyrt för någo som man inte ens säkert skulle resultera i ett barn?

• Victoria80

FruL- Bor du i Stockholm?

• ljuvlig

FruSofia;
    Oh, ett jättegrattis till dig!!!! Vad roligt med ett plus i tråden.

Lili 2006;
    Sicken bra uträkning . Det får en att lugna sig lite...

nu är jag fruL;
    ledsen att du är så ledsen )-: Jag är också på försök 4 nu och har hittills inte heller lyckats. Så du är inte ensam,,,

• sweetstreet

Javisst är det kul att det äntligen blivit lite plussitivitet i tråden!! :)

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    tack för att ni försöker stötta
    otroligt snällt av er
    ni är verkligen toppen

sorry om jag har dragit ner humöret i tråden under dagen. Allt känns bara så hopplöst.

dessutom så har jag panik över att jag måste åka till urskogen i morgon och vara borta resten av veckan, dessutom så måste jag vara bortrest HELA nästa vecka vilket självklart är den vecka jag har ÄL. Så inte bara måste jag vara från hem och make, vi missar även ÄL.

Just nu känns allt faktiskt bara skit.
    Men TACK för att ni försöker pigga upp mig.
    'Ni är allt bra rara

• sweetstreet

Visst fruL!
    Ibland måste man bara få känna att allt är skit eftersom det ju faktiskt ÄR det ibland! Varken mer eller mindre. Utan mest bara helt genuin SKIT!

Säg det högt ett par gånger för dig själv. SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT!
    Ibalnd kan det hjälpa något...

Kanske kan du införskaffa en sådan där "boxningsboll" att slå på när det känns som värst. Det har jag faktiskt tänkt på (helt seriöst!) för att ha antingen hemma eller på jobbet. Tror man skulle kunna rädda många från hjärtattack med en sådan boll i något rum på sin arbetsplats! :)

Men mitt i all skit så brukar det kännas skönt att veta att man har folk omkring en som bryr sig.
    Och vi BRYR OSS!!!!!!!

Skickar en liten tröstekram till dig!
    Och nu ska jag åka hem för nu har jag jobbat klart!
    Hoppas det känns bättre imorgon FruLLan!!!

KRAM!

• FruSofia

JAAA!! Testade nyss med CB och det var solklart positivt! Fortfarande svagt, men starkare än igår. Men jag antar att det är ok eftersom jag inte har bim förrän lördag.
    Dagens symtom består av otroligt ömma bröstvårtor och jag känner mig varm i hela kroppen (på ett lite äckligt vis).

Tack för alla grattis, ni är för snälla

FruL: Jag förstår att det känns extra jobbigt när andra testar positivt. Jag själv håller till på ett annat forum och nu de sista veckorna har det varit jättemånga som testat positivt och till slut kände jag nästan att jag blev mer frustrerad och "arg" för varje pluss som kom

• Snart så....

Godmorgon i tråden,

GRATTIS igen FruSofia :)

Själv kunde jag inte hålla mig borta från Cb heller imorse och det blev ett stort fett MINUS som väntat. Fast än är det inte kört än, BIM är ju tors-lörd.

hur mås det med resten idag då?

• nenne78

nenne på g igen, mensen är ÖVER! WOOOHOOOOOOO!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???