• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Ja vad är det med killar egentligen?! Vad är det för fel på en i det stadiet? Tänder dom inte alltid på oss?!?!?! Kan dom inte ställa upp för laget?!

• A.M.

Precis! Ställa upp för laget - det var ett bra argument. Det ska jag ta ikväll!

• sweetstreet

Oj AM
    Hoppas verkligen att din lilla bebbe vill komma ut snart! Så du slipper vänta längre.

• sweetstreet

snart så och pirr

Skittrist!!!!! Jag är verkligen ledsen för er skull. Själv håller jag på att försöka förbeda mig för samma sak om ett par dagar. Alltså besvikelsen när mensen kommer.
    För än har jag absolut noll symptom. Inte ens kliande brösvårtor!! :D
    Så jag försöker redan nu börja tänka positivt på varför det vore bra att inte vara gravid nu utan bli det senare.
    Om man nu blir det bå´ngång alls... :(

• sweetstreet

alltså "nå´ngång" ska det vara. Inte "bå´ngång"!!!!!

• sweetstreet

Angående andras ungar så måste jag säga att jag fatksitk älskar mina vänners barn!! De är alla jättehärliga tycker jag.
    Fast visst, med tanke på att man inte direkt barnanpassat sitt hem så håller jag fullständigt med om att det är ganska stressande att ha dem hemma inomhus. Men annars tycker jag barn är jättekul!

• sweetstreet

Oj nu sitter jag visst och snackar med mig själv igen.

• sweetstreet

men jag upptäckte nyss att vi snart är uppe i 1000 inlägg!!! :)
    Helt ooootroligt! På mindre än en vecka!

heja heja!

• sweetstreet

Var är FruL idag förresten? Har hon försvunnit till ödemarken igen?

• sweetstreet

man vill ju gärna kolla upp om hon är ok idag efter gårdagens depp?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???