• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

A.M jag ska fundera på det och fråga dem i produktionen i morgon, ha ha ha

• Vanilj

CissiL,

INTE tänka på det? Hur i hela vida världen skulle det vara möjligt??? Jag (och alla andra i denna tråden gissar jag) har också fått det rådet... Det är bara att acceptera att det GÅR inte att sluta tänka på det. Jag tror inte chanserna blir mindre för att man tänker mycket på det. Då skulle det inte finnas lika många barn...

• _koko_

Hej hej igen, har varit ute och flängt hela eftermiddagen.

Jag har fått kantareller i muffen, grrr... Inte så farligt dock, kliar lite ibland bara. Så skulle mitt ägg mot förmodan blivit befruktat den här månaden lär det ju knappast fästa... Hehe, ni märker att jag inte riktigt kan sluta hoppas på att jag ska fungera...

Ok, Mindre, då blir det ingen träning för mig på lördag. Cicci - jag är där kl 12! Om det inte blir alldeles för blött på festen på fredag vill säga... :D

• ljuvlig

_koko_
    Aj, aj, aj. Du får gå hem och lufta muffen så blir det säkert bättre! Hi, kom på att vår granne alltid springer med muffen i vädret. Och då snackar vi tät svart muff, syns ända in till oss (bor mittemot). Och så springer hon omkring och dammsuger med bara tröja på...

Läste det där med att fråga om någon är gravid. Det har jag så klart gjort och det gör jag ALDRIG om igen!!!! Det var en kursare till mig och svaret jag fick var NEEEEEJ VERKLIGEN INTE *jätteirriterad*! Jag ville bara sjunka genom jorden, ner till Kina. Fyyy, vad jag skämdes... Sedan satt vi där, jag generat röd i ansiktet och hon ilsket röd! Hon var så arg...

• _koko_

Fniss, ja, det får jag göra. :D Är ju aldrig fel att gå omkring naken, haha...
    Fast kanske inte som din granne, det bjuder jag helst inte grannarna på...

Ajaj, nä, man ska verkligen inte fråga om det inte är heeelt uppenbart!

• A.M.

ljuvlig:
    Pinsamt! Har man dessutom tittat menande på magen så går det inte att backa. Annars kanske man kan dra till med: "Jo men du ser liksom ut som du strålar inifrån ...!" Eller: "Men dina bröst ser plötsligt så mycket större ut ..."

• ljuvlig

Nej, visst inte!!! Usch ja, det sitter kvar fastän det är 3 år sedan...

Annars går jag och väntar på ÄL, nu är det 23 dagar sedan sista mensens första dag. Är jag normal eller?? Tror inte så... Men den som väntar på något gott

• nu är jag fruL

hejsan alla underbara flickor i tråden!

Här kommer jag inramlande sent omsider, jag har åkt västerut till urskogen idag och sen haft fullt upp.

Jag är fortfarande så otroligt ledsen över misslyckandet att det gör ont i själen varför ska det vara så svårt?????

men jag har bestämt mig för att inte ge upp. Vad är alternativet liksom, lägga sig ner och dö? då blir det ju verkligen inga barn gjorda ...
    tack för ert stöd tjejer och jag lider med er som testat negativt och börjat få mens.
    Tro mig... jag vet hur det känns och hur ledsna ni är
    Tyvvär så har jag inte så mycket pepping att komma med eftersom jag själv tycker att det känns ganska så hopplöst...

Men jag förstår hur ni mår.

cicci din tokfia
    Det kanske inte är det bästa att gå och köra upp papper i muffen hela tiden om man inte blöder utav mens så blöder man vel av allt petande efter en sån behandling.

s¨å sluta köra upp papper. måste du nu peta upp nåt i muffen, låt maken sköta det jobbet

Ni andra, jag håller fortfarande tummarna för er, än är det inte HELT kört va?

Fru Sofia, grattis!

• sweetstreet

Halloj igen FruL!

Har saknat dig på tråden idag!
    Själv tror jag att jag börjat få pms-symptom för mitt ena bröst börjar kännas lite ömt, och det gör de oftast innan mensen.
    Så mina "icke-symptom-symptom" var nog jus bara icke-symptom. Jaja, så kan det vara.
    Försöker intala mig att det iallafall är bättre att få barn efter sommaren! ;)

• nu är jag fruL

tack sweet
    alltid trevligt att vara saknad.

Illa om du tror att det är mens symptom MEN ge inte upp hoppet än innan blodet forsar mellan benen. Fast vad man läste om moppys (tror jag) mens under graviditeten så kan man ju inte ens lita på att DET är ett tecken på att det inte tagit.

Faaan vad irriterande. Fast för det flersta så är ju mensen verkligen ett tecken på att det inte tagit.

Usch jag vill bara bli gravid NU!!!!!

usch jag tyckte länken om tipsen för att underlätta graviditet varhemsk. Fick superångest över att jag dricker kaffe, tar en cigg nån gång och att man inte petar i sig en million piller man ska peta i sig utan tar ewtt par andra....
    usch det känns ju som det är helt omöjligt att göra rätt...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???