• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

mindre
    oooooohhh din fuling 5+1:ade ni imorse!! OMG! HAAHHA! LYLLO DIG! JAg vill också muffapuffa!!

• Liten med Mindre

Jag visste väl att jag inte var ensam om extra frukost och mellis. :) Skönt att fler har mask hos er Snart så.

Någonting förutom BT måste ju motivera mig att gå till jobbet. :) Thelins konditori har ett jättegott frukt- och nötbröd. Mmm...

• Liten med Mindre

Nenne - bra att du ger folk lite att tala om hemmavid. Ett hus måste ju bara betyda en sak!!

Att ni längtar efter att kunna grilla ute.

• Liten med Mindre

Fast ett hus skulle vara rätt skönt. Vårt höghus är fullt med pensionärer som förmodligen ägnar dagarna åt att lyssna efter vad vi har för oss hemma. Hehehe...bjuder på att de rodnar upp till öronen ibland. :)

• nenne78

precis. Och helst med många rum så att
    barnen får plats.

Näe jag sa B A R E N!

• nu är jag fruL

hejsan flickor
    Ni verkar vara lika snacksaliga som vanligt

Jag har också mask och det är bra för jag äääääääälskar djur. men vi får inte ha med oss husdjur på jobbet... förutom då dom man bär I sig
    så mask är bra

jag måste äta var tredje timme annars svimmar jag eller slår ihjhäl någon för att jag får lågt blodsocker.

masken är hungrig.

Det verkar dim makes mask ha varit i morse också mindre.. eller förlåt inte mask ANAKONDA

åhhhhhhhhhh den som ändå var hemma och kunde få sig ett sjut innan jobbet....
    mmmm slickar mig suget om läpparna

NEj nenne!!! din snuskis
    inte DOM läpparna

• nenne78

Mindre
    jo. och kunna grilla ute. på riktigt. Vi får iofs grilla på balkongen men det är inte samma sak....

Kunna springa omkring naken och flaxa med armar och .... ben.

Vår granne (80 år och supertrevlig) har sin tv-soffa precis där vi har vår säng (fast på andra sidan väggen då ) och hon har fått sig ett par HÖRLURAR till TVn för "att inte störa er när ni ska sova". Eller hur. HAHAHAH vad piiiinsammmmt...

• nenne78

nu är jag fuLL

tack för att du klargjorde det där med läpparna, jag fick en otäck syn framför mig...

• Liten med Mindre

Nu får ni sluta - sitter och kluckar av skratt. Tur att kollegan är borta.

eller förresten, sluta inte. han får undra vidare vad som är skoj.

Vem vet - du kanske är värsta akrobaten FruL? ;)

• nu är jag fruL

men nenne
    Se det som att ni gör tanten en tjänst. Hur mycket action kan ho få nuförtiden i sitt sovrum

näe du delad glädje är dubbel glädje Hon äääääääälskar säkert era övniungar på andra sidan väggen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???