• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

usch det borde vara förbjudet för folk att plussa efter första aktiva försöket

GRATTIS skärgårdsbruden. Kul att det går bra för någon...

näe men lite avundsjuk känner jag mig eftersom vi kämpar och kämpar och det bara går åt helvete...

• Skärgårdsbruden

Jag förstår att det måste kännas jättejobbigt, FruL och jag lider med dig... :( Stor kram!

• Liten med Mindre

Men visst är det skillnad om det går åt h-vete, än om det inte går alls?

Nöjer mig med att det inte gått alls denna månad. Sitter för övrigt med hjärtklappning, men med lägre puls än jag brukar ha??? Förstår ingenting??? Är det ett säkert pms-tecken eller? Eller håller det på att gå åt h-vete?? Hope not!

• Bröllopstokiig

Nu har jag fått tillbaka min ilnngar som jag hade förra gången i underlivet, eller på sidorna rättare sagt! Så det är bara att inse att det verkar som mensen ska göra sin debut idag. Känns alldeles varmt... hummm undrar om det kände så här förra gången ändå

• nu är jag fruL

mindre
    nu fattar inte jag
    vad innebär det att det inte går alls? jag menar antingen får man minus och då går det åt helvete eller så får man plus och då går det bra.
    kan det gå något mittemellan?

• nenne78

men samtidigt om man ser på statistiken, flickor, så är det inte stor chans att vi blir gravida på bara några försök. Det gäller att inte ge upp hoppet även om det är tråkigt som fan när mensen kommer trots alla livlinor man kastar ut. *vilken vacker metafor ååhååååå snyft*.

Om ett år - DÅ kanske vi kan börja snacka om motigt!!

Hang in there fruLlan m fl! Vi kämpar vidare!!!!

• Liten med Mindre

Åt h-vete: om något visar sig vara gravt fel, om ena parten tar skada av produktion, ni separerar pga gräl om 5+1/piller/barn i övrigt.

Än så länge är det bara vi två hemma, goa kära nyförälskade som alltid. = Inte går alls med produktionen, men i övrigt "bra"

Bon appetit!

• nu är jag fruL

men jag tycker att det verkar vara många som plussar på första försöket. Tänk bara på alla som styckit in huvet här och berättat om just det.

• nenne78

jag tror att ibland kanske det är några som bara vill jävlas för det är inte många man känt igen namnet på. Iofs för jag inte statistik på antal inlägg/nick men...

• missZapon

Intressant det där men plusa på första försöket. vi har inte berättat för så många av våra vänner att vi försöker, (orkar inte med frågan varje gång man träffas, hurg år det? lova att berätta till mig på en gång) men så kom en kompis helt plötsligt att precis en månad efter att hon slutade med pillrena var mensen sen och testet visade ett starkt plus.Och de ville egentligen inte ha än utan slutade tidigt med pillrena för att förbereda kroppen. Man blir lite avundsjuk...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???