• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Så, då var det äntligen dags att gå från jobbet (nåja, från ett till ett annat). Ha en skön kväll, på vilket sätt ni nu väljer.

Fast dig AM önskar jag en massa värkar (nåja lagom onda då) och en liten bebis före midnatt. :) Spika på!!

• Liten med Mindre

Och så var det en gubbe som smet in igen. Attans vad kluriga de är de där blinkisarna.

• Eden-06

Läst ikapp nu. Ohhhh vad roligt Skärgårdsbruden. Stort GRATTIS

Verkar vara att par bubblare till som aspirerar på posten som nästa plussare. Håller tummarna hårt hårt.

Själv är jag inne i ÄL-dagar. Vet ingenting. 5+1 igår och ska hem och hoppa på maken nu efter jobb. Tur att han inte är svårövertalad

• _koko_

A.M. - jag vet något som garanterat funkar: Skicka iväg mannen på suparfest!! Ingen vill ju vara på bb stupfull, så just därför händer det då! :D :D

GRATTIS skärgårdsbruden, är jätteglad för din skull!! Inget agg från min sida heller! :)

Sååå spännande i morgon, hoppas på flera plussss!!
    Kram på er allihop, ikväll ska jag för andra gången den här veckan försöka spränga öronen... :D

• missZapon

Nepp, nu har mensen kommit på riktigt, men den är fortfarande väldigt "brun". Nån som vet varför? brukar inte ha så.

vill bara tillägga att jag självklart är super glad för all "plusare" även om jag kan erkänna att jag är avundsjuk

• _koko_

Hej missZapon, dig har jag missat! Förlåt! Vem är du? :)

• missZapon

HaHa, jag ramlade in här idag, eller nej jag har tjuvläst tråden ett tag men först idag har jag reg. mig så jag oxå kan skriva...

• _koko_

Ahaaaa! :) Vill du avslöja ålder och hemort också eller helst förbli hemlig? ;)

• Jessie76

Willkommen MissZapon!
    Vi har ju en lista vettu
    Gift - när?
    Barn sedan tidigare?
    Hur länge har ni försökt?

Visst har jag rätt nu? Gurusar?

Jag fortsätter försöka ringa, men nu funderar jag på om jag ska köpa ett test bara för den sakens skull. Kanske sitter i huvvet? Kanske jag får ett MF nu? Fan jag vet ju inte?! "mens" om man kan kalla det så, från i fredags och ingen mensvärk, ont i brösten eller nåt... Sjukt...

• Jessie76

Lycka till ni andra.
    AM - inatt smäller det, det känns i luften *hoppas hoppas*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???