• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Skärgårdsbruden

Nu ska vi se, Moppy:
    Lova att ni inte dödar mig (tur att jag sitter i skydd bakom datorn) men detta var vårt första aktiva försök. Vi har nämligen varit på bröllopsresa i Afrika och käkat en massa mediciner som behövde gå ur kroppen först.

Ställningar - hmmm. Vet inte vilken gång det tog eftersom vi körde varannan dag men vi körde nog missionär, ridande, sked och lite sånt :)

Symptom: Dagarna efter sex "pirrade" det i underlivet och det kändes som om det strömmade till mycket blod som liksom pulserade i magen. Redan ngn vecka efter ÄL började jag få ömma bröst, vilket jag inte brukar få förrän två dagar innan mens. Sedan började en mensvärksliknande känsla, först på vänstra sidan (säkert vä äggstock) och den har kommit och gått om dagarna. För ngr dagar sedan hade jag som mensvärk som var rätt så kraftig, så jag fick ta panodil. Trodde nog jag skulle få mens, men så var inte fallet. Har också haft rätt rikliga tunna, vita flytningar, vilket jag aldrig brukar ha före mens.

Det var den lilla rapporten. Och så har jag fått stimulerande akupunktur occkså.

• Skärgårdsbruden

Vanliga Clearblue

• Snart så....

men du skulle ha BIM detta helgen?

• Skärgårdsbruden

Skulle ha BIM idag eller imorgon.

• Skärgårdsbruden

Jovisst ja, har berättar för maken som sa "Är det sant" och så skrattade vi jättemycket... Känns så skumt. Att vi ska bli föräldrar, ha, ha ha!

• Storasystern

Skärgårdsbruden, GRATTIS! Hurra vad kul för er! Vad säger maken??

• nenne78

ååååh jag vill också plussa! Nu blir man jättetaggad! Vilken bra start på dagen!! Weeeeeh!!!

Tror f ö att jag inte hade ÄL den cykeln som var, för mensen var så riklig och lång (försöker intala mig det iaf) . Så nu jäklar!!! jag vill ha augustibarn!

• Bröllopstokiig

ÅÅÅ man bara myser för er skull, Skärgårdsbrud!! Tänk den dagen man får gå och krama om sin man och säga: Älskling du ska bli pappa! Så häftigt.

Sitter och letar flighter till Dubai medan jag väntar in mensen, så det känns ganska ok om den skulle komma nu!

• Moppy

Skärgårdsbruden: Då får ni fira fars dag på söndag då! ;) Tänkte jag skulle överraska min make lite på söndag om vi får ett positivt besked på fredag på vårt andra VUL...

• Skärgårdsbruden

Bra idé, Moppy.

Storasystern: Han blev jätteglad och frågade om det verkligen var sant! Och det verkar det ju vara även om inte vi har fattat det än... :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???