Nu ska vi se, Moppy:
Lova att ni inte dödar mig (tur att jag sitter i skydd bakom datorn) men detta var vårt första aktiva försök. Vi har nämligen varit på bröllopsresa i Afrika och käkat en massa mediciner som behövde gå ur kroppen först.
Ställningar - hmmm. Vet inte vilken gång det tog eftersom vi körde varannan dag men vi körde nog missionär, ridande, sked och lite sånt :)
Symptom: Dagarna efter sex "pirrade" det i underlivet och det kändes som om det strömmade till mycket blod som liksom pulserade i magen. Redan ngn vecka efter ÄL började jag få ömma bröst, vilket jag inte brukar få förrän två dagar innan mens. Sedan började en mensvärksliknande känsla, först på vänstra sidan (säkert vä äggstock) och den har kommit och gått om dagarna. För ngr dagar sedan hade jag som mensvärk som var rätt så kraftig, så jag fick ta panodil. Trodde nog jag skulle få mens, men så var inte fallet. Har också haft rätt rikliga tunna, vita flytningar, vilket jag aldrig brukar ha före mens.
Det var den lilla rapporten. Och så har jag fått stimulerande akupunktur occkså.