• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Jessie: Har för mig att FruSofia jobbade på MV?? Men hon är ju inte här just nu så lättast kanske är att ringa och kolla?

• nu är jag fruL

snart så
    varför tror du INTE att det är något på gång för dig?
    Kör du min taktik att gardera med kryss för att inte bli så attans negativ efter, eller misstänker du av någon anledning att det inte tagit?

• Snart så....

FruL: Jag kör med din taktik, vill inte hoppas och tolka alla symptomer och sen få ett stort fett MINUS i ansiktet. Jag blir så himla ledsen och vill inte lägga till mer på denna berg och dalbana som man redan åker i.
    Tror inte heller att min kropp är helt återställd efter pillerknaprandet. SÅÅÅ det kan lika väl vara j*vliga PMS/mens symptomer som ger sig till känna nu efter flera månader.

Vet bara en sak, ska ALDRIG mer äta piller igen.

• nu är jag fruL

snart så:
    inte för att vara pessimistisk men jag kan bara meddela att min taktik inte fungerar ALLS
    i alla fall inte för mig.
    Trots att jag inte försöker hoppas och låter bli att försöka tolka symptom som just symptom så blir jag HELT knäckt när mensen kommer (som ni ju vet...)

undermedvetet så hoppas och tror man ändå trots att jag utåt sätt försöker inbilla alla inklusive mig själv att jagh inte tror, tolkar och hoppas.

Hoppas att det fungerar bättre för dig. men inte för att jag tror att du behöver det för jag VET att du är gravid.
    fru SAIDA-L är mitt namn

• Skärgårdsbruden

Snart så... det ville inte jag heller, så jag var helt säker på att det inte lyckats.

Har varit på apoteket nu och köpt ett test... Vill ni veta?

• Jessie76

men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• missZapon

Så nu har jag tjuvläst här inne några dagar och kom på att: man kanske själv ska skriva av sig lite. Blev så glad (men självklart ledsen för er skull) men att det finns fler som håller på som jag. Trodde jag var själv om detta. Göra tester varje månad; hoppas, kanske den här gången men nej, aldrig två streck Igår morse gjorde jag testet, så klart negativt. gången efter jag var på toa var det lite mörkt på pappret, tänket snyggt att slösa ett test om mensen kom samma dag, men nu har det inte varit något mer, har aldrig haft så förut, men det verkar vara fler som har så här, efter var jag läst mig till. Vad tyder sånt på? Kroppen spelar vårt psyke ett spratt kanske? Men mitt stora problem är att jag aldrg haft regelbunden mens, den har alltid kommit som den velat förutom när jag åt piller förstås.

• Skärgårdsbruden

Ha, ha! Lite spänning måste vi ju ha :)

Det är ett fett plus! :D Så vem vet, akupunkturen kanske funkar! :)

• Snart så....

fru SAIDA L: Den fungar inte heller så bra för mig men försöker inte att hoppas förrän mensen bli konstig/försenad. Nu är inget annolunda förrutom just de symptomerna jag haft igår/natt och knäppa bröstvårtorna efter ÄL.

Jag LOVAR att jag ska ta ett test antingen ikväll eller imorgon bitti. Men det kan vara för tidigt än...

• Jessie76

Haha grattis Skärgårds! Jättekul

Vart kan man ringa? Finns det nåt 020 nummer? Jag har provat mvc men dom har ju telefontider och sen går det ju inte att komma fram..... Tips?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???