• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

neeeeeej stoppa mindre!!! *klappar mig för öronen* aaaaaaaaaaaaahhhhbingoooououououou

• nu är jag fruL

nej mindre: inte ett dugg vig och akrobatisk bara jääävligt lång tunga

gene simmons släng dig i väggen

• nenne78

frullan
    hehehe vem vet vad hon pillar med på andra sidan väggen, det kanske inte bara är fjärrkontrollen??? *wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

• nu är jag fruL

eller nenne
    i den åldern vet man inte VAD hon kan ha fjärrkontroll till. Kanske hon har vissa kroppsliga funktioner hon kan styra med fjärrkontroll

• Skärgårdsbruden

Morrn morrn,

Ni är så roliga! Det kan jag behöva. Har sovit skitdåligt för att jag har en sån magkatarr. Har jätteont i magen för att det är så stressigt på jobbet så idag ska jag kompa och chatta med er, promenera och koppla av. Det trista med stressen är bara att ifall jag ÄR gravid så är den inte bra för mig alls... och ifall jag INTE är gravid så är den inte heller bra, för då blir det svårare att bli det. Inte bra, med andra ord!

Jag kom på ett litet knep som ju KAN ha funkat på oss, fast jag vet ju inte än. Ska springa ned till Apoteket när de öppnar och köpa fler test :D Men i alla fall: Jag går till en naprapat och akupunktör och behandlas för ryggen och diverse andra krämpor. Hon har under ngr månaders tid (och även innan vi började försöka) satt nålar för att förbereda och stimulera kroppen till att bli gravid. Kanske är det ngt för er andra? Det är otroligt avstressande (ska förresten försöka gå igen för att få bort stressmagen), så om inte annat kan man ju gå för att dämpa sin stress och sina nojjor Hon finns i Stockholm och är jätteduktig. Säg till om ni är intresserade så får ni kontaktuppgifter.

• Liten med Mindre

Ska iväg på ett torrt möte. Får väl sitta och repetera små roliga anekdoter för mig själv så att jag kan fortsätta klucka och inte somna. :)

• Liten med Mindre

Oh, skulle gärna pröva en bra akupunktör. Vet inte om jag törs fråga min egen (manlig naprapat med nålkunskaper).

Mejla till kolijox1000@hotmail.com om du inte vill lägga ut uppgifter här.

• Bröllopstokiig

Snart så....... wieeeeee wieeeee du måste vara gravid!!!! Jag sätter fan en tusenlapp på det!!!!!!!!!!!!
    En värninna till mig berättade EXAKT samma sak för mig, att hon vaknade en natt med ömma bröst och tog ett test direkt och visst var hon gravid. Just detta att man inte kan ligga på magen, det känner till och med jag igen från förra gången. Man kan knappt duscha för vattenstrålarna attackerar brösten Fan vad kul! Jag hade på känn att det var du som skulle plussa först! Kram kram

Själv har jag inte fått någon mens idag, jag har kört upp så mycket papper så jag tror till och med att det har fastsnat uppe i muffen nu, man är väl snustorr
    Ha ha ha FruLlan, skrattade när jag läste ditt inlägg om detta (mig alltså)...
    Jag har BIM idag och till och med lördag. Är på dag 28 idag, om man räknar från fredagen den 13/10, då det började småblöda, för att sedan dra igång så in i helvete dagen efter den 14/10, så kanske man ska räkna från när det verkligen brakade loss förra gången, i så fall är jag på dag 27 och 28 i morgon.
    Jag känner absolut ingenting. Ett jäkla humör i och för sig, bråkade med maken i går så jag har säkert pms..........

• nu är jag fruL

jag skulle gärna vinna en tusenlapp
    MEN jag sätter inte emot cicci i den här frågan. Jag tror precis som hon att du snart så har ett stort fett plus att vänta HURRA

vad synd det blir om oss andra tjejer som måste dricka upp snart så´s andel sprit på lördag också

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???